جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین عبدالنبی موسوی فرد-امام جمعه اهواز

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد گفت: باید با تقویت نفوس و همچنین اصلاح رفتاری طلاب، جامعه را برای اصلاحات بنیادین فرهنگی آماده کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، در همایش طلیعه حضور، با بیان اینکه شیعه بودن زمانی تحقق می‌یابد که انسان بتواند امام و پیشوای خویش را در همه امور مشایعت کرده و گام در گام او گذارد، گفت: کسی که در فلسفه و سبک زندگی خود از رهبر و پیشوای خویش پیروی نکند، قطعاً او را سرمشق فکری و رفتاری خویش قرار نمی‌دهد و نمی‌تواند مدعی تشیع و شیعه بودن باشد.

وی با بیان اینکه طلاب الگوی جامعه اسلامی هستند، تصریح کرد: باید با تقویت نفوس و همچنین اصلاح رفتاری طلاب، جامعه را برای اصلاحات بنیادین فرهنگی آماده کرد.

امام جمعه اهواز، با تأکید بر اینکه طلبگی مسیری است که انسان را به فهم دینی رسانده و زمینه تبلیغ دین در جهان را برای طلبه فراهم می‌کند، به نزدیک شدن ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: باید نگاه‌های قومی را کنار گذاشت و تلاش کنیم تا فرد اصلح را انتخاب کنیم.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین خط ما انقلابی‌ها، حمایت از مقام معظم رهبری است، اظهار داشت: گرایش‌های سیاسی جامعه دیگر معنا نداشته و مرزهای سیاسی فروریخته است؛ به همین دلیل امید داریم در این انتخابات افراد انقلابی وارد میدان شوند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha