سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
سید حسین مومنی

حوزه/ شهدا از هستی خود گذشتند و پای دین خدا ایستادند، ولی در مقابل عده ای پا بر روی خون شهدا گذاشته و تمام ارزش های اسلام را از یاد برده اند.

به گزارش  خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین سید حسین مومنی، شامگاه پنج شنبه در یادواره ۱۰۲شهید مسجد چهارده معصوم (ع) محله اندان خمینی شهر گفت: بر اساس آیات قرآن فلسفه خلقت پرستش و بندگی خدا است و معنای عبودیت و بندگی بذل تمام هستی برای پروردگار است.

وی با بیان اینکه باید در مدار حق قدم برداشت، افزود: بصیرت در انتخابات بسیار مهم است و گروه هایی که قابلیت خدمت رسانی به مردم را دارند باید وارد میدان شوند؛ از تقوا به دور است که احزاب برای یکدیگر خط و نشان سیاسی بکشند.

این کارشناس مذهبی با تاکید بر این که اعتماد به کفار اشتباه محض است، اضافه کرد: مسامحه با دشمنان مانند انگلستان و فرانسه هیچ معنا و مفهومی ندارد و با سیاست علوی مغایرت دارد.

وی تصریح کرد: با حرف زدن، شعار دادن و تنها  اسم خدا را در مجالس و محافل بردن نمی توان کاری از پیش برد. مسئولین باید تقوای الهی پیشه کنند و نگذارند انقلاب به دست نا اهلان بیفتد؛ جبهه حق نیاز به وحدت دارد که اگر این گونه نباشد نااهلان وارد مسائل کشور می شوند.

حجت الاسلاممومنی اشاره ای به استقامت شهدا در مسیر دین کرد و گفت: شهدا از هستی خود گذشتند و پای دین خدا ایستادند، ولی در مقابل عده ای پا بر روی خون شهدا گذاشته و تمام ارزش های اسلام را از یاد برده اند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: یادواره شهدا باید خروجی داشته باشد؛ اینکه تشخیص دهیم، شهدا از ما چه می خواهند؟ شهدا می خواهند مسئولیت بی کفایتی برخی مسئولان که بر گردن رهبر معظم انقلاب افتاده است را از دوش ایشان برداریم و طبق حال فعلی افراد، حق را از باطل تشخیص دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha