جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ تجمع حوزویان اهواز در محکومیت جنایات آل سعود و حمایت از مردم مظلوم یمن
شست سراسری حوزویان در مصلی امام خمینی(ره) اهواز

حوزه/ نشست سراسری حوزویان اهواز، با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین قرائتی، هم‌اکنون در مصلی امام خمینی(ره) در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، نشست سراسری حوزویان اهواز، ذیل دوره «کادر سازی و تربیت مربی سفیران انقلاب اسلامی»، با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین قرائتی، هم‌اکنون در مصلی امام خمینی(ره) اهواز در حال برگزاری است.

در این نشست که با حضور جمع کثیری از طلاب و اساتید مدارس علمیه برادران و خواهران اهوازی برگزار شده، نکاتی پیرامون زمینه‌سازی برای شکل‌گیری تحولات گسترده و بنیادین در نظام فرهنگی ایران مطرح شده است.

بر اساس این گزارش، حجت‌الاسلام‌والمسلمین قرائتی، در بخشی از این همایش که همچنان ادامه دارد، با تأکید بر لزوم بازنگری در وضعیت موجود، اظهار داشت: برای رسیدن به اهداف مطلوب، باید بازنگری در وضعیت موجود داشته باشیم.

وی همچنین با بیان این‌که حفظ دین در فضای بی‌دینی مسئله مهمی است، گفت: دروس حوزه را خوب بخوانید اما تنها به آن قانع نباشید و تلاش کنید تا مطالعه یک دوره تفسیر قرآن و نهج‌البلاغه را در برنامه خود جای دهید.

لازم به ذکر است، دوره «کادر سازی و تربیت مربی سفیران انقلاب اسلامی» به همت مدرسه علمیه امام المهدی(عج) زرگان از ۲۹ آبان ماه جاری در اهواز آغاز شده که اساتیدی همچون حجج‌اسلام و المسلمین ماندگاری، عالی، حاجتی، پناهیان، امینی، آقا میری، برادران و همچنین دکتر وحید یامین پور و سردار وحیدی، مدرس آن هستند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha