جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دادگاه رژیم آل خلیفه

حوزه/ سازمان دموکراسی و حقوق بشر بحرین گفت: دادگاه رژیم آل خلیفه بعد از محاکمه ناعادلانه احکامی را علیه قربانیان شکنجه و ناپدید شدن اجباری صادر کرده که برخی از آن ها زندان ابد است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، سازمان دموکراسی و حقوق بشر بحرین"سلام" گفت: دادگاه رژیم آل خلیفه بعد از محاکمه ناعادلانه احکامی را علیه قربانیان شکنجه و ناپدید شدن اجباری صادر کرده که برخی از آن ها زندان ابد است.

سازمان سلام با اعلام اینکه این سازمان اسنادی در خصوص شکنجه متهمان و ناپدید شدن اجباری آن ها؛ از جمله "حسن قمبر" در اختیار دارد، گفت: دادگاه رژیم در روند محاکمه معیار های بین المللی محاکمه عادلانه را رعایت نمی کند.

دادگاه رژیم بحرین 10 متهم را به صورت حضوری و 22 نفر دیگر را به اتهام تشکیل گروه تروریستی و مدیریت آن و مخفی کردن افراد تحت تعقیب محاکمه کرده است.

خلاصه احکام صادر شده بدین شرح است: 8 نفر محکوم به زندان ابد و پرداخت 100 هزار دینار، 7 نفر محکوم به 10 سال زندان و 100 هزار دینار جریمه، 15 سال زندان برای یک متهم، 7 سال زندان برای یک متهم، 5 سال زندان برای چهار متهم و 2 هزار دینار جریمه برای دو متهم، 3 سال زندان برای یک متهم، یک سال زندان برای هفت متهم و حکم برائت برای یک نفر.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha