جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سیدمجید رضوی

حوزه/ دبیر اجرایی اولین همایش ملی سوگواره امامزاده موسی مبرقع(ع)، از رونمایی از مستند موبایلی موسی مبرقع(ع) در حاشیه همایش ملی سوگواره این امامزاده جلیل القدر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سیدمجید رضوی، پیش از ظهر امروز، در نشست خبری اولین همایش ملی سوگواره حضرت موسی مبرقع(ع) که با حضور اصحاب رسانه استان قم برگزار شد، اظهار داشت: افتتاحیه این همایش سه شنبه شب (۲۶ آذرماه ۹۸) و با حضور شعرای برجسته آیینی کشور در محل آستان امامزاده موسی مبرقع(ع) در شهر قم برگزار خواهد شد.

وی افزود: هشت آیتم شعرخوانی توسط شعرای برجسته آیینی کشور از ویژه برنامه های این همایش ملی است و پس از آن، از یک مداح نونهال شعرخوان برای اجرای برنامه دعوت می شود؛ پس از آن هم از مداحان سطح یک کشور استفاده خواهیم کرد.

دبیر اجرایی اولین همایش ملی سوگواره حضرت موسی مبرقع(ع) یادآور شد: اگرچه این همایش یک برنامه ویژه برای شعرای آیینی و علاقمندان به شعر اهل بیتی(ع) است، اما برنامه ریزی ها طوری بوده که عموم مردم اعم از خواهران و برادران هم امکان حضور در این برنامه را داشته باشند و با شخصیت والای این امامزاده شریف آشناتر شوند.

وی گفت: در ابتدای مسیر ورودی این همایش ایستگاه های متعدد صلواتی تعبیه شده که مردم می توانند از این ایستگاه های متبرک بنام امامزاده موسی مبرقع(ع) بهره مند شوند و در پایان مراسم نیز از سفره اطعام این امامزاده متنعم خواهند شد.

رضوی در پایان سخنان خود یادآور شد: در این همایش همچنین از یک مستند یک دقیقه موبایلی با نام موسی مبرقع(ع) هم رونمایی خواهد شد که بخشی از بیماران شفاگرفته توسط این امامزاده واجب التعظیم و کرامات دیگر ایشان را به تصویر کشیده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha