جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شاهرخی

حوزه/ استاندار همدان گفت: بدون شک حوزه و دانشگاه دو نهاد علمی مهم و اثر گذار در جامعه هستند و نباید در استفاده از ظرفیت های این نهاد ها غفلت ورزیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در همدان، سعید شاهرخی، استاندار همدان، ظهر امروز در  آئین نکوداشت وحدت حوزه و دانشگاه ضمن گرامیداشت این روز خاطر نشان کرد: بدون شک حوزه و دانشگاه دو نهاد علمی مهم و اثر گذار در جامعه هستند و نباید در استفاده از ظرفیت های این نهاد ها، غفلت ورزیم.

وی با اشاره به حضور وزیر بهداشت در همدان یادآور شد: با وجود آنکه در حوزه دارو و درمان در تحریم هستیم و مشکلات فراوانی را این تحریم ها برای کشور و بیماران ایجاد کرده است، اما باز هم طرح تحول سلامت توانسته است مسیر خود را با قدرت و به درستی ادامه دهد.

استاندار همدان تصریح کرد: علیرغم تحریم‌های یک‌طرفه و بی رحمانه ای که بر کشور و مردم تحمیل شده، دولت توانسته است در همه این تنگناها، اقدامات موثر و قابل توجهی در همه حوزها انجام دهد.

وی ادامه داد: مهمترین طرح دولت در حوزه بهداشت درمان و آموزش پزشکی، طرح تحول سلامت است که بسیار اثر گذار بوده و نتیجه‌های مطلوبی نیز به همراه داشته است.

شاهرخی با اشاره به سالروز شهادت شهید مفتح اظهار داشت: شهید مفتح در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی، دارای نقشی موثر و بی‌بدیل بود و به درستی این روز به نام این شهید نامگذاری شده است.

وی با تاکید بر اینکه وحدت، رمز پیروزی در انقلاب و دیگر صحنه های گام اول انقلاب بوده است، خاطر نشان کرد: یکی از رازهای موفقیت ما،‌ همین وحدت و همدلی است که باید روز به روز به دنبال مستحکم تر شدن آن باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha