جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کنوانسیون «احیای روح اسلامی» در تورنتوی کانادا برگزار می گردد

 حوزه/ کنوانسیون سه روزه «احیای روح اسلامی» بزرگترین کنوانسیون اسلامی قاره قرار است از فردا در مرکز کنوانسیون های مترو تورنتو برگزار شده و هزاران شرکت کننده مسلمان و غیرمسلمان داشته باشد.

 به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از aboutislam، مسلمانان از سرتاسر آمریکای شمالی در روزهای پیش رو، در کنوانسیون «احیای روح اسلامی»، بزرگترین کنوانسیون اسلامی قاره  شرکت می کنند و برگزارکنندگان قول داده اند رویداد جدید و جالبی را به حضار ارائه دهند.

 برگزارکنندگان اعلام کردند: ما از شما دعوت می کنیم و در این برنامه جدید شرکت کرده و شاهد فصل بعدی تکامل ما باشیم و دعا کنید که این الهام بخش همه ما باشد تا راه پیامبر اسلام (ص) را که راه پیشرفت و تعالی می باشد، ادامه دهیم.

 کنوانسیون  امسال با موضوع «شخصیت او قرآن بود: بازیابی روایت قرانی در دوران مدرن» قرار است از روز جمعه ۲۰ دسامبر تا یکشنبه ۲۲ دسامبر در مرکز همایش های مترو تورنتو، در قلب مرکز شهر به اجرا گذاشته شود.

  شرکت کنندگان در کنوانسیون برای گوش دادن به محققان ، دانشگاهیان و سخنرانان انگیزشی اسلامی پیشرو ، ملاقات و جلسات گفتگو با همسایگان مسلمان ، و بحث درباره موضوعات دینی و موضوعات معاصر خواهند آمد.

سازمان دهندگان گفتند: ما در تلاش هستیم تا یک تجربه تحول گرا را برای مخاطبان و گویندگان ارائه کنیم. هدف برنامه ما پرداختن به سه عنصر اصلی و اصلاح آن ها یعنی «قلب، ذهن و روح» است. رویدادها به سه دسته تقسیم شده که این سه عنصر اصلی را هر یک با سبک منحصر به فرد مورد بررسی قرار خواهد داد.
 عمر سلیمان یکی از بانیان این مراسم گفت: در همایش امسال تمرکز مان را برای یافتن راه های بهتر به منظور جذب جوانان گذاشته ایم. یک برنامه اختصاصی برای جوانان در سنین ۱۲-۱۸  خواهیم داشت و یک برنامه برای کودکان سنین ۴-۱۱ و یک سال نیز خواهیم داشت که شامل مسابقات برتر قرآنی است.

یک بازار بزرگ شلوغ در طی نمایشگاه سه روزه برگزار شده و محصولات و همچنین خیریه ها و سایر خدمات از سراسر آمریکای شمالی و جهان اسلام یک ویژگی مهم دیگر این کنوانسیون خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha