پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
روز درهای باز در مسجد ماونت اولیو در سال نو 2020

حوزه/ جامعه اسلامی جرسی شمالی برگزار کننده «روز درهای باز» در سال نو میلادی ۲۰۲۰ در تاریخ ۴ ژانویه می باشد و از همسایگان و ساکنان محلی برای شرکت دراین مراسم دعوت به عمل آورده است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از  newjerseyhills، مسجد مرکزی شهر ماونت اولیو  در ایالت نیوجرسی آمریکا  در تاریخ شنبه ۴ ژانویه ۲۰۲۰، در سال نو میلادی، در ساعت ۲ بعد از ظهر برگزارکننده مراسم «روز درهای باز» برای غیرمسلمانان بوده و از ساکنان محلی برای شرکت در این مراسم دعوت به عمل آورده است.

حضور کلیه میهمانان رایگان بوده و داوطلبان مسلمان ضمن پاسخ گویی به پرسش های بازدیدکنندگان مسجد،   با خوردنی و نوشیدنی به استقبال آن ها رفته و بخش های مختلف مرکز متعلق به «جامعه اسلامی جرسی شمالی» را به آنان نشان می دهند.

جواد احمد امام جماعت مسجد در این رابطه به خبرنگاران گفت: بسیاری از مردم هرگز داخل یک مسجد نبوده اند. ما از دوستان و همسایگان مان دعوت کرده ایم تا به اینجا بیایند و بیشتر درباره دین اسلام بیآموزند و از نزدیک همسایگان مسلمان را بشناسند.

گفتنی است جامعه اسلامی جرسی شمالی در فوریه ۱۹۹۹ با نزدیک به ۷۵ عضو افتتاح گردید. این گروه از آن زمان رشد داشته و هم اکنون بیش از ۲۰۰ عضو دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha