جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت السالام ماندگاری

حوزه/ رئیس هیئت امنای موسسه فرهنگی روایت سیره شهدا تصریح کرد: شهادت مزد زندگی مجاهدانه است و هر کسی می خواهد صادق باشد، حتما باید روند رو به رشد مجاهدانه داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام محمد مهدی ماندگاری، صبح امروز در  یادواره شهدای شهرستان آبیک که در سالن اجتماعات مدرسه علمیه خواهران زینبیه این شهر برگزار شد گفت: اگر بتوانیم همچون شهدا فرهنگ مجاهدت را در میان مردم تسری دهیم می توانیم این انقلاب را به انقلاب حضرت مهدی (عج) پیوند دهیم.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی در سایه فرهنگ شهادت و صبر و مقاومت خانواده معزز شهیدان  از عزت و اقتدار برخوردار است و باید راه شهدا را ادامه دهیم.

وی ادامه داد: ما باید طوری زندگی کنیم که شرمنده خون شهدا نباشیم؛ چرا که شهدا همه تعلقات دنیوی را رها و برای انقلاب و اسلام جانشان را فدا کرده و به وظیفه خودشان عمل کردند و ما هم باید از ولایت و نظام دفاع کنیم.

 ماندگاری عنوان کرد: شهادت مزد زندگی مجاهدانه است و هر کسی می خواهد صادق باشد، حتما باید روند رو به رشد مجاهدانه داشته باشد.

وی عنوان کرد: برگزاری یادواره شهدا و بیان وصایا و خاطرات آنها نقش مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در  بین نوجوانان و جوانان دارد.

رئیس هیئت امنای موسسه فرهنگی روایت سیره شهدا تصریح کرد: شهدا از جنس همین مردم بودند و با پیروی از خط سرخ شهادت و مکتب نبوی الگو، معلم و سرمشق برای همه افراد جامعه شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha