شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
جامعه اسلامی اوون ساند با بخشش سبب آزادی مزاحم مسجد شدند

حوزه/  مردی که با پرتاب گوجه به سمت شیشه های مسجدی در شهرستان اوون ساند در انتاریو اگر به خاطر بخشش و سخاوت مسلمانان نبود، حکم زندان دریافت می کرد.

 به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» مسلمانان جامعه اسلامی شهرستان اوون- ساند در انتاریوی کانادا، مردی را که در مسجدشان دست به خرابکاری زده بود بخشیدند و سبب شدند وی از مجازات زندان در امان بماند.

براندون هودر 22 ساله مردی که با انداختن غذا به سمت مرکز اسلامی سبب بی حرمتی به مسجد شده بود، پس از پادرمیانی مسلمانان بخشیده و از زندان نجات یافت. هودر در روز 12 جولای  به سمت درهای شیشه ای مسجد مسلمانان گوجه پرتاب کرده بود.

 ولید اسلم سخنگوی انجمن مسلمانان گفت: مردم او را بخشیدند و بسیاری از آنان می خواستند با آغوش باز از او استقبال کنند.

وی افزود: بخشش یک جنبه اساسی مذهب ما است و فکر می کنم ما باید خودمان آن را عملا نشان دهیم.

روز چهارشنبه ، جولیا مورنو ، دادگستری دادگاه انتاریو ، حکم مشروط 45 روزه برای وی صادر کرد که در طی این مدت او باید در ساعات مشخص شده در شب بماند. وی همچنین باید 200 ساعت کار خدمات اجتماعی انجام دهد.

این فرد از جامعه اسلامی به خاطر بخشش شان قدردانی کرد.

ماجراهای مشابه دیگری نیز تاکنون تیتر روزنامه های خبری در غرب بوده اند.

 در سپتامبر سال 2018 ، یک زن مسلمان کانادایی که سال گذشته در قطار مورد حمله قرار گرفته ، مهاجم خود را بخشید و گفت که او قصد دارد این گونه تغییر ایجاد کند.

در دسامبر سال 2017 ، جامعه مسلمانان در فورت اسمیت ، آرکانزاس ، همچنین یک خرابکاری  را که به مسجد آنها حمله کرده بود بخشیدند و مسبب آزادی وی شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha