چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ |۱۴ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 18, 2024
حجت‌الاسلام محسن انصاری نیا - سمنان

حوزه/ رئیس شورای راهبردی و هماهنگی قرارگاه جهادی امام رضا (ع) استان سمنان گفت: یکی از رسالت‌های این شورا ترویج گفتمان جهادی و همچنین خدمت رسانی اجتماعی به مردم است.

حجت الاسلام محسن انصاری نیا، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در سمنان، با اشاره به تشکیل قرارگاه جهادی امام رضا (ع) در استان سمنان، اظهار داشت: با توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمودند «بهترین راه مبارزه با نظام استکباری آمریکا، خدمت رسانی به مردم است»، قرارگاه جهادی امام رضا (ع) استان با حضور جوانان که اکثرا دهه هفتادی هستند در سال ۹۸ در سمنان تشکیل شد.

رئیس شورای راهبردی و هماهنگی قرارگاه جهادی امام رضا (ع) استان سمنان تصریح کرد: رسالت اصلی آن، ترویج گفتمان جهادی و همچنین خدمت رسانی اجتماعی به مردم است که با همسوسازی سمن ها و نهادهای مردمی در این راستا، تجمیع ظرفیت خدمات جهادی را نیز  دنبال می نماید.

وی افزود: این قرارگاه، دارای یک شورای راهبردی و هماهنگی است که سیاست گذاری و راهبری مجموعه، رسالت اصلی آن بوده و دارای یک دبیر استان است و شامل معاونت های از قبیل معاونت فکر و اندیشه جهادی، معاونت باشگاه جهادگران، معاونت سفیران کار و تلاش، معاونت اقتصاد مقاومتی و اشتغال زایی و معاونت ولی نعمتان و معاونت بانوان و معاونت شهرستان ها می باشد.

حجت الاسلام انصاری نیا خاطرنشان کرد: در قرارگاه جهادی امام رضا (ع) استان سمنان، قریب به ۳۰ جوان که اکثر آنها جوانان دهه هفتادی اعم از دانشجو، طلبه و فعالین فرهنگی هستند حضور دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha