سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه

حوزه/ فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: کارکنان پلیس به عنوان سربازان ولایت هیچ هراسی از شهادت در راه اسلام و انقلاب و حفظ امنیت مطلوب جامعه ندارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری « حوزه » در کرمانشاه، سردار علی اکبر جاویدان، امروز سه شنبه در دیدار امام جمعه و مسئولان استان کرمانشاه با خانواده شهید امنیت وطن « ایرج جواهری » اظهار داشت: کارکنان پلیس طبق وظیفه ذاتی خود به دنبال ایجاد امنیت و برخورد با هرگونه ناامنی در جامعه هستند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه اگر امروز جمهوری اسلامی به جزیره‌ای امن در منطقه پرآشوب خاورمیانه تبدیل شده حاکی از امنیت مثال زدنی است که در کشور وجود دارد،گفت: امنیت حاکم بر ایران اسلامی با مجاهدت کارکنان پلیس و سایر نیروهای مسلح ایجاد شده است.

سردار جاویدان تصریح کرد: در غائله ۲۵ آبان دشمنان برنامه ریزی زیادی کرده بودند که بتوانند امنیت مطلوب کشور را با چالش مواجه کنند، اما بصیرت مردم و اقتدار ماموران انتظامی و سایر دستگاه‌های نظامی و امنیتی باعث شد تا آن‌ها به هیچ کدام از اهدافشان نرسند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه حفظ امنیت بدون هزینه نیست، گفت: در این رابطه نیروی انتظامی یکی از بهترین و مجرب‌ترین افسران خود سرگرد « شهید ایرج جواهری» را از دست داد.

سردار جاویدان اظهار داشت: شهید جواهری در مدت ۲۵ سالی که لباس مقدس نیروی انتظامی را به تن داشت به دفعات از سوی فرماندهان خود به خاطر حسن انجام وظیفه مورد تشویق قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآوری کرد: قرار است خانواده « شهید جواهری » فردا (چهارشنبه) به دیدار رهبر معظم انقلاب بروند.

وی گفت: کارکنان پلیس همواره آماده جانفشانی در راه امنیت و حفظ اقتدار کشور بوده و هراسی از جانفشانی در این راه خطیر ندارند.

شهید ایرج جواهری متولد ۱۳۴۷ در یکی از روستاهای شهرستان صحنه بود که در سال ۱۳۷۳ به استخدام نیروی انتظامی درآمد. وی طی این سال‌ها در استان‌های ایلام، کردستان و کرمانشاه خدمت کرد تا سرانجام در ۲۵ آبان امسال و در جریان اغتشاشات صورت گرفته به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha