جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سردار مجیدی

حوزه / فرمانده سپاه انصارالحسن (ع) گفت: زمانی که ۹۰ درصد سوریه، توسط داعشیان تصرف شده بود، کمتر کسی فکر می‌کرد که روزی این کشور از دست آنها آزاد شود، اما به همت شهید همدانی‌ها این اتفاق در سوریه افتاد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، سردار مظاهر مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین (ع)، عصر امروز در پنجمین همایش استانی خادمین هیئت رزمندگان ثارالله همدان، با اشاره به حضور شهید سردار همدانی در این هیئت، گفت: علت آن که طرح‌ها و برنامه‌های آمریکا در سوریه با مقاومت مردم این کشور شکست خورد، وجود زحمات شبانه‌روزی سردار همدانی در این کشور می‌باشد.

وی افزود: سردار همدانی توانست مردم سوریه را پایه کار بیاورد و نیروهای مردمی را برای دفاع از کشورشان بسیج کند.

سردار مجیدی با بیان اینکه تهاجم به سوریه وسیع‌تر از جنگ تحمیلی بود، اظهار داشت: زمانی که ۹۰ درصد سوریه، توسط داعشیان تصرف شده بود، کمتر کسی فکر می‌کرد که روزی این کشور از دست آنها آزاد شود، اما به همت شهید همدانی‌ها این اتفاق در سوریه افتاد.

وی به وظیفه هیئت‌های مذهبی اشاره کرد و گفت: انتظار ما از هئیت‌های حسینی، تربیت نیرویی در تراز انقلاب اسلامی است و لذا همه خادمان و اعضا هیئت‌ها باید نسبت به این موضوع توجه جدی داشته باشند.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) با بیان اینکه هیچ‌یک از دستگاه‌های دولتی گرداننده این مراسمات نیستند و همه کارها توسط خود مردم انجام می‌شود، اظهار داشت: خروجی بچه‌هایی که در این هیئت‌ها تربیت می‌شوند همان مدافعان حرمی است که تا پای جان برای دفاع از حرم تلاش می کنند و این افتخاری است برای هیئت‌های مذهبی ما.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، یادآور شد: آنچه حضرت آقا به عنوان آماده سازی برای آینده و تمدن اسلامی در بیانیه گام دوم مطرح کرده‌اند، نیازمند همت بیشتر و قدم محکم تری است و این اتفاق توسط هییت‌ها امکان پذیر است.

سردار مجیدی تصریح کرد: همه ما از وضعیت فعلی کشور آگاهی داریم و آنچه امروز به عنوان حلقه مفقوده نظام اسلامی به آن احتیاج داریم، این است که همه ما به عنوان سرباز ولایت وظیفه سربازی خودمان را به خوبی اجرا کنیم.

وی با تاکید بر اینکه نباید وقت خودمان را بیهوده هدر بدهیم، ابراز داشت: دلیل اینکه آمریکا و استکبار تمام توان خودشان را برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی قرار داده‌اند، این است که ما به اوج قله رسیده ایم و دشمنان توانایی دیدن کسب این موفقیت‌ها توسط نظام جمهوری اسلامی را ندارند.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) ادامه داد: مهم ترین علت این موضوع نیز حضور رهبری حکیم و فرزانه است که با نگاهی تیز بین، تمام حرکات و راهبردهای دشمن را می‌بیند و برای ما دست به روشنگری و بصیرت افزایی می‌زند و لذا وجود ایشان را باید عنایتی از جانب خداوند بنمایم.

وی، تبدیل تهدیدها به فرصت را وظیفه بسیج برشمرد و گفت: بسیج به عنوان بزرگترین شبکه مردمی در جهان، باید با تاکتیکی عمل کردن، نسبت به بصیرت افزایی و تبیین بسیاری از موضوعات در جامعه اقدام کند واین همان وظیفه هییت رزمندگان است.

سردار مجیدی در پایان با تشکر از اقدامات خادمان هیئت رزمندگان در سراسر استان همدان، خاطر نشان کرد: هدف اصلی همه ما باید این باشد که به سمت هیئت در تراز انقلاب اسلامی حرکت کنیم ودر سطح استان نیز همان چیزی را که شهید همدانی از هیئت رزمندگان انتظار داشت را عملی کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha