جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام نظیری - مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: در انتخابات سال ۱۳۸۸ شاهد اوج توطئه‌ها بودیم و دشمن قصد داشت مانع رشد حرکت سعادت‌بخش نظام جمهوری اسلامی شود.

حجت‌الاسلام  هادی نظیری، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، اظهار کرد: انقلاب اسلامی هم‌اکنون در شرایطی قرار گرفته که به عنوان الگو به جهان معرفی شده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی در در روزهای نخست امید نداشتند که انقلاب اسلامی الگوی جهان قرار گیرد اما با گذشت زمان هنگامی که رشد روزافزون انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی را مشاهده کردند، سنگ‌اندازی بر سر راه انقلاب را آغاز کردند.

حجت‌الاسلام نظیری عنوان کرد: دشمن از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی همه تلاش خود را برای شکست آن به کار گرفت و در قدم دوم که تشکیل نظام جمهوری اسلامی است، نیز باز هم درصدد براندازی آن بود، اما با شکست مواجه شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی افزود: دشمنان قصد داشتند  مانع رشد و حرکت نظام و انقلاب که الگوی جهان اسلام شده است، شوند و یکی از راه‌هایی که در راستای رسیدن به اهداف شوم خود به کار گرفتند، تشویش اذهان عمومی است.

۸۸اوج فتنه‌ها بود

وی با بیان اینکه کلیه حرکات دشمنان در مقابله با انقلاب اسلامی ضدتوحیدی، اسلامی و ضد دینی است، خاطرنشان کرد: یکی از آن مقاطع حساس، انتخابات است که در تمام سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان انقلاب در هر انتخابات همه تلاش خود را برای مخدوش کردن آن به کار گرفتند.

حجت‌الاسلام نظیری بیان کرد: در انتخابات سال ۱۳۸۸ شاهد اوج توطئه‌ها بودیم اما تدبیر رهبر انقلاب و ولایت‌پذیری و بصیرت مردم باعث خنثی شدن توطئه‌ها شد.

وی اظهار کرد: در واقع فتنه ۸۸ مقابله‌ا با توحید، اسلام، انقلاب و استقلال و آزادی ملت ایران بود.

حوزه‌های علمیه تکلیف جهانی بر عهده دارند

حجت‌الاسلام نظیری درباره نقش حوزه‌های علمیه در بصیرت‌بخشی به سطح جامعه، گفت: باید توجه کرد که وظیفه و تکلیف همه مردم به ویژه طلاب بسیار فراتر است، چراکه امروز چشم مردم جهان و همه آزادی‌خواهان به ویژه مسلمانان و محرومین به انقلاب اسلامی دوخته شده است.

وی افزود: وظیفه نخبگان جامعه به ویژه حوزه‌های علمیه و مبلغین بسیار سنگین است و تکلیف جهانی بر عهده دارند و باید برای ایجاد شبکه‌های آگاهی‌بخش با استفاده از ظرفیت مساجد، هیئات مذهبی، کانون‌های فرهنگی و دیگر مجامع مردمی بیش از پیش تلاش کنند.

این فعال فرهنگی اضافه کرد: درس‌ها و بصیرت‌های حاصل از فتنه می‌تواند در مقابله با فتنه‌های دیگر کارساز باشد و به همین علت بازخوانی فتنه آمریکایی اسرائیلی ۸۸ ضرورت حیاتی دارد.

حجت‌الاسلام نظیری بیان کرد: فتنه ۸۸ را می‌توان با جنگ احزاب در صدر اسلام مقایسه کرد؛ در آن جنگ تمامی گروه‌ها و دشمنان ریز و درشت اسلام برای مقابله با اسلام نوپای آن روز اختلافات میان خود را کنار گذاشته و همگی روی یک نقطه ائتلاف کردند و آن از میان برداشتن اسلام بود.

سران فتنه رابط بین داخل و خارج بودند

وی افزود:در فتنه ۸۸ نیز این اتفاق رخ داد و تمامی دشمنان اسلام و نظام روی یک نقطه که همان براندازی نظام بود به ائتلاف رسیدند. در این ائتلاف از مدعیان اصلاحات، برخی از کارگزارانی‌ها، کلان سرمایه‌داران، بهایی‌ها، منافقین، مارکسیست‌ها، سلطنت‌طلب‌ها گرفته تا عبدالمالک ریگی را می‌توان دید؛ ائتلاف فتنه آشکارا از سوی مثلث آمریکا، اسرائیل و انگلیس مدیریت می‌شد و سران داخلی فتنه نقش رابط میان داخل و خارج را برعهده داشتند.

 مدیر کل تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: از همان هنگام با نگاهی به این ائتلاف به آسانی قابل فهم بود که تابلوی ائتلاف یعنی «انتخابات ریاست‌جمهوری» یک تابلوی خاکستری و تقلبی است، یعنی همان نکته که بعدها فتنه‌گران در شعارهایی نظیر «انتخابات بهانه است، اصل نظام نشانه است» و در اهانت به ساحت مقدس امام حسین علیه‌السلام، حذف اسلام از نام جمهوری اسلامی ایران، پاره کردن تصویر حضرت امام(ره) و لگدمال کردن آن، حمله به مساجد، سنگباران نمازگزاران، حمله و قتل و جرح هر کس که ظاهر اسلامی داشت به وضوح دیده شد.

وی ابراز کرد:  امروز هم اگر دیدید چند گروه و جریان داخلی که ظاهرا با یکدیگر اختلاف دارند به ائتلاف رسیده‌اند، باید درباره تابلوی آنها تردید کرد و برای آن که هدف اصلی این گونه ائتلاف‌ها را کشف کنیم باید از مواضع آنها مخرج مشترک بگیرید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha