سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
آیت الله سید محمد شاهچراغی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان سمنان، با بیان این که نیروی انتظامی در مسیر اقتدار نظام حرکت می کند برخورد ارشادی پلیس با عموم مردم را مورد تاکید قرار داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، آیت الله سید محمد شاهچراغی، در دیدار مسئولان انتظامی شهرستان سمنان، به میزبانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، از عملکرد پلیس در برقراری نظم و امنیت عمومی قدردانی و اظهار داشت: ناجا در مسیر اقتدار نظام حرکت می کند.

امام جمعه سمنان به برخی مولفه ها و شاخصه های نیروی انتظامی اشاره و از اقتدار به عنوان مهمترین و نخستین این موارد یاد کرد.

وی با اشاره به برخی رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص نیروی انتظامی، پلیس را مظهر اقتدار ملی خواند و تصریح کرد: این اقتدار در برابر عموم مردم باید توام با رافت و مهربانی باشد.

آیت الله شاهچراغی با بیان اینکه باید سعی کنید بر مواجهه با عموم مردم برخوردی ارشادی داشته باشید بر برخورد قاطع و بی اغماض با مخلان نظم و امنیت به ویژه اراذل و اوباش تاکید کرد.

وی با بیان اینکه ماموران ناجا مورد لطف الهی هستند، بر تقویت خداباوری و رعایت حال زیردستان در مجموعه های انتظامی تاکید کرد.

گفتنی است، در این دیدار سرهنگ اسداله ناکینی که چندی قبل به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان سمنان منصوب و معرفی شد برنامه های خود را برای ارتقاء امنیت تشریح کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha