جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
نماینده ولی فقیه

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین عابدینی در دیدار رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه امام خمینی(ره) قزوین اظهار کرد: نگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی به حوزه علم و فناوری، نگاه ویژه‌ای است و پیشرفت، خلاقیت و نوآوری را معطوف به این حوزه می‌دانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در دیدار دکتر مصطفی مافی، رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه امام خمینی(ره) قزوین اظهار کرد: نگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی به حوزه علم و فناوری، نگاه ویژه‌ای است و پیشرفت، خلاقیت و نوآوری را معطوف به این حوزه می‌دانند.
وی تأکید کرد: لازم است به حوزه علم و فناوری نگاه ویژه‌ای صورت بگیرد و مسئولان تلاش کنند تا شاهد پیشرفت‌های روز افزون در این حوزه مهم و حیاتی باشیم.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: برای اینکه مسئولان به اهمیت حوزه علم و فناوری بیش از پیش پی ببرند، مسئولان فعال در این عرصه به خوبی اهمیت آن را تبیین کنند تا این حوزه به اولویت مسئولان تبدیل شود.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین همچنین بر ضرورت استفاده از فرصت مساجد و اماکن مذهبی تأکید کرد و گفت: با توجه به شرایط موجود، فضاها و اماکن مذهبی و مساجد فرصت بسیار خوبی است تا فعالیت‌های علم و فناوری در آن اجرایی شود.


دکتر مصطفی مافی نیز در این دیدار بیان کرد: در حوزه علوم انسانی، اسلامی و دینی شاهد ابداعات جدیدی هستیم و تلاش می‌کنیم تا مرکز نوآوری هنر و علوم انسانی را در قزوین دایر کنیم و برای این منظور موافقت دکتر ستاری را نیز دریافت کرده‌ایم.

وی ادامه داد: برای راه‌اندازی این مرکز می‌باید فضای مناسبی را انتخاب کنیم و ان‌شاءالله مسئولان همراهی و همکاری لازم را برای این موضوع داشته باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha