جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سردار نقدی ، معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

حوزه/ معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تا زمانی که سفارتخانه ها یا همان لانه های جاسوسی آمریکا در منطقه خاورمیانه وجود دارند، این منطقه روی آرامش نخواهید دید.

به گزارش خبر نگار خبرگزاری «حوزه » از اصفهان، سردار محمد رضا نقدی، شامگاه چهارشنبه در اولین مجمع رزمندگان شهرستان خمینی شهر که در حسینیه ثارالله این شهر برگزار شد با بیان این مطلب که برای شهرستان خمینی شهر افتخار بزرگی است که ۲۳۰۰ شهید تقدیم انقلاب شده است، گفت: خمینی شهر شهدای بزرگی مانند شهید محراب آیت الله اشرفی اصفهانی و شهید مخلص و پاک شهید نواب صفوی را تقدیم اسلام کرده است؛ شهدایی که در عملیات های مختلف جان خود را فدا کردند وافتخار بزرگتر وجود نام خمینی بزرگ بر این شهر که مهد سربازان امام (ره) است.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ثبات و ایستادگی رزمندگان اسلام را ستود و اظهار کرد: به برکت فداکاری های رزمندگان و تحمل سختی ها توانسته ایم چهل سال موانع را پشت سر بگذاریم.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی متذکر شد: روزی برای گفتن حقیقت و به خاطر عدالتخواهی و اسلام خواهی سرکوب می شدیم، ولی برای تحقق آن، خانواده هایی را داریم که شش شهید تقدیم کردند وبه تبع توانستیم با این فداکاری ها صدای انقلاب را به تمام عالم برسانیم.

سردار نقدی با توضیح این مطلب که ما انسانیم و خدا انسان را آزاد آفرید، بیان کرد: ملت ها و مردم جوامع، نباید بندگی غیر خدا را بکنند، چرا که خدا عبودیت هیچ طاغوتی را برای انسان نپذیرفته است..

وی ادامه داد: چهل سال است که می خواهند انقلاب اسلامی نباشد، حماس نباشد، هشت سال است که می خواهند بشار را خلع سلاح کنند و نمی شود. روزهایی بود که با دست خالی با رژیم بعثی صدام که با ۲۷۰۰ تانک وارد عرصه جنگ شد و ۶۰۰ فروند هواپیما از تمام دنیا برایش ارسال کردند، جنگیدیم؛ ما به لطف پروردگار تمامی آن مشکلات را پشت سر گذاشتیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: کشور ما آینده درخشانی دارد و پیروزی هایی که به زودی به آن دست خواهیم یافت .

سردار نقدی اظهار کرد: خداوند سختی ها را بدون پاداش نمی گذارد و توانسته ایم موشک هایی اختراع کنیم که در ۲۰۰۰ متری به هدف می خورد، تولید انبوه از دستاوردهای دیگر فرزندان انقلاب است.

وی اعلام کرد: ما از ایستادگی هیچ گونه ضرری ندیده ایم و این ایستادگی همواره توام با عزت بوده است، در حالی که کشورهای مستکبر از عربستان ده میلیون بشکه نفت می برند و ۳۹%مردمش زیر خط فقر هستند.

نقدی هشدار داد: تا لانه های جاسوسی آمریکا در منطقه خاورمیانه وجود دارند، ملت ها نمی توانند روی آرامش را ببیند؛ گرگ، گرگ است و باید حرکت برای از بین بردن دشمنان را در راس قرار دهیم و رژیم صهیونیستی بمحو گردد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha