جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سردار سلیمانی

خبری که هنوز نیز باورش سخت است، حاج قاسم رفت...

خبری که هنوز نیز باورش سخت است، حاج قاسم رفت... . اما ای امام زمان، آقا و سید ما، خوب از عمق این غم آگاهیم و ما سربازان کوچک شما، فقدان سرداری چون حاج قاسم را با تمام وجود رنج می¬کشیم. اما هزاران حاج قاسم فدای یک لحظه از عمر شریفتان. نکند غصه¬ بخورید! آقا هستیم گوش به فرمان ولایت. درس خوانده مکتب عباسیم و اگر نائبت که سایه¬اش بر سر ما مستدام باشد لب تر کند همگی لباس حاج قاسم می¬پوشیم. آقا هستیم در کنارت، گوش به فرمانت و پشت¬گرم به عنایات عزیز ذوالانتقام!
وقتی که موج فتنه در عراق زبانه می¬کشید با خود می¬گفتم حتما نمی¬توان به خاطر فتنه¬گری و بی بصیرتی برخی مدعیان در عراق، این ملت عزیز را تنها گذاشت. با خود می¬گفتم دشمن جدایی ما را می¬خواهد جدایی رهبران ایران و عراق را و جدایی این دو ملت را. اما نمی¬دانستم چطور فریاد بزنیم که ما با هم و در کنار هم یک دشمن مشترک داریم و در برابر هبل زمانه صدای واحد محمدیم. نمی¬دانستم چگونه بگویم #ایرانوالعراقلایمکن_الفراق.
اما امروز حاج قاسم و ابو مهندس عزیز با شهادت خود بسیار رسا، پاسخ را فریاد زدند. پاسخی که می¬دانم دل¬های مومنان را خاشع و امیدوارتر و گوش دشمنان را به زودی کر خواهد کرد بِأذنه و مَنّه.
عبدالله زنجانی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha