جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
ناصر اکبرزاده - حوزه خوی

حوزه / حجت الاسلام اکبرزاده گفت: حاج قاسم سلیمانی یک فرد نبود یک تفکر بود. تفکر جهاد، مقاومت و استکبار ستیزی که برای همیشه در دل‌های شیعه و جامعه اسلامی زنده است و تا پیروزی نهایی اسلام و نابودی کامل استکبار جریان دارد.

حجت الاسلام ناصر اکبرزاده مدیر مدرسه علمیه خوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در آذربایجان‌غربی اظهار داشت: سردار سلیمانی آسمانی شد و به قافله شهدا پیوست و به سرنوشت مبارکی که آرزوی همه سربازان ولایت و مجاهدین جبهه مقاومت است، دست یافت.

وی ادامه داد: دشمنان بدانند حاج قاسم سلیمانی یک فرد نبود، یک تفکر بود. تفکر جهاد، مقاومت و استکبار ستیزی که برای همیشه در دل‌های شیعه و جامعه اسلامی زنده است و تا پیروزی نهایی اسلام و نابودی کامل استکبار جریان دارد.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) ارومیه تصریح کرد: سردار سلیمانی یک تجلی از تجلیات نفس قدسی ولایت بود که تابید و درخشید و با نورش دل‌های اهل ایمان را روشن‌تر کرد و با خون پاکش درخت جهاد و مقاومت را تنومند نمود.

وی افزود: محور مقاومت که امروز رژیم اشغالگر قدس را در لانه ذلت و رو به زوالش محاصره کرده است، مملو از سردار سلیمانی‌هاست.

حجت الاسلام اکبرزاده گفت: ما با شهادت سردار سلیمانی‌ها ضعیف نمی‌شویم، بلکه قوی‌تر و مصمم‌تر خواهیم شد و آمریکا بداند و می‌داند که با این اقدام خبیثانه‌اش نه فقط محور مقاومت، بلکه تمام دنیا را برای خود و ایادی پستش ناامن کرده است.

وی در پایان بیان داشت: خشم انقلابی مجاهدین راه خدا به زودی انتقام این شهید عزیز را از آمریکا خواهد گرفت و کام شیطان بزرگ را تلخ خواهد نمود.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha