سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
اجتماع ضدآمریکایی طلاب

حوزه/ پس از اعلام راهپیمایی و عزاداری در مصلای امام خمینی(ره) اهواز، هزاران نفر خود را به نماز جمعه رساندند تا فریاد خون‌خواهی از سردار رشید اسلام را به گوش دشمنان برسانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، مردم ولایتمدار و داغدار کلانشهر اهواز از جای جای این شهر، خود را به مصلای مهدیه امام خمینی(ره) اهواز رسانده اند تا فریاد خون خواهی از سردار رشید اسلام را به گوش دشمنان برسانند.

امروز خبر ناگوار شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی، قلب هر مسلمانی را به درد آورد و اشک بر دیدگان دوستداران آن فرمانده رشید سپاه اسلام جاری کرد.

اما در اهواز، پس از اعلام راهپیمایی و عزاداری در مصلای امام خمینی(ره) اهواز، صدها و بلکه هزاران نفر خود را به نماز جمعه رساندند تا فریاد خون‌خواهی از سردار رشید اسلام را به گوش دشمنان برسانند.

ازدحام جمعیت به حدی زیاد است که دیگر جایی برای ورود مردم به مصلی نیست... مردم سیاه پوش اهواز با بغض هایی در گلو و اشک هایی بر دیده، از عمق جان و با مشت هایی گره کرده، فریاد «مرگ بر آمریکا» سر داده و می دانند که إ‌ن‌شاءالله به زودی شاهد مرگ آنان نیز خواهند بود.

امام جمعه اهواز در خطبه دوم از انتقام سخت جبهه اسلام علیه آمریکا سخن گفت و اظهارکرد: دشمنان به ویژه آمریکای جنایتکار بداند که با این اقدام پست و مضبوحانه، زمان نابودی خودش را نزدیک کرد و از امروز باید خود را آماده سیلی های محکم از ایران و جبهه مقاومت اسلامی کند.

 تا دقایقی دیگر شاهد طوفان مردم در خیابان های اهواز خواهیم بود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha