جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله سیستانی

حوزه/ حضرت آیت الله سیستانی با بیان اینکه حمله ظالمانه به فرودگاه بغداد منجر به شهادت تعدادی از قهرمانان جنگ علیه داعش شد، خواستار خویشتن داری و تعامل عقلانه و حکیمانه شدند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلم و المسلمین شیخ عبد المهدی کربلایی نماینده آیت الله سیستانی بیانیه معظم له را در خطبه نماز جمعه کربلا قرائت کرد.

متن آن به شرح زیر است: حوادث و بحران ها رو به افزایش است و کشور در شرایط بسیار خطرناک به سر می برد، از حمله وحشیانه به پایگاه های نیرو های عراقی در شهر القائم که منجر به شهادت و مجروحیت ده ها تن از رزمندگان شد تا حوادث تأسف بار روز های گذشته بغداد و حمله ظالمانه به نزدیکی فرودگاه بین المللی در شب گذشته که نشانگر نقض آشکار حاکمیت عراق و مخالفت با پیمان نامه های بین المللی است و این حمله منجر به شهادت تعدادی از قهرمانان جنگ علیه تروریست های داعشی شد.

این حوادث و غیر آن هشدار می دهد که کشور در آستانه شرایط و اوضاع بسیار سختی قرار داد و ما طرف های ذیربط را به خویشتن داری و تصرف حکیمانه دعوت می کنیم و از خداوند متعال می خواهیم شرّ اشرار و نیرنگ دشمنان را از عراق دور سازد. اللَّهُمَّ إِلَیْکَ أَفْضَتِ الْقُلُوبُ وَ مُدَّتِ الْأَعْنَاقُ وَ شَخَصَتِ الْأَبْصَارُ وَ نُقِلَتِ الْأَقْدَامُ وَ أُنْضِیَتِ الْأَبْدَانُ، اللَّهُمَّ قَدْ صَرَّحَ مَکْنُونُ الشَّنَآنِ وَ جَاشَتْ مَرَاجِلُ الْأَضْغَانِ، اللَّهُمَّ إِنَّا نَشْکُو إِلَیْکَ تَشَتُّتَ أَهْوَائِنَا، وَکَثْرَهَ عَدُوِّنَا وَقِلَّهَ عَدَدِنَا، فَفَرِّجْ عنا یَا رَبِّ بِفَتْحٍ مِنْکَ تُعَجِّلُهُ، وَ نَصْرٍ مِنْکَ تُعِزُّهُ، بِرَحْمَتِکَ یَا أَرْحَمَ الرَّاحِمِینَ، آمِینَ رَبَّ الْعَالَمِینَ”.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha