پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
خروش مردم قم در پی شهادت سردار سلیمانی

حوزه/مردم ولایتمدار قم ظهر امروز بعد از نماز جمعه با حضور خود در راهپیمایی خواستار انتقام از قاتلین سردار سلیمانی شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، مردم قم ظهر امروز بعد از نماز جمعه برای محکومیت شهادت مظلومانه حاج قاسم سلیمانی به دست شقی ترین آحاد بشر مسیر مصلی تا حرم مطهر حضرت معصومه(س) را راهپیمایی کردند.

این خروش مردمی به حدی کم نظیر بود که با وجود پایان مراسم راهپیمایی، نمازگزارانی که در داخل مصلی حضور داشتند، تا لحظاتی پس از اتمام مراسم به دلیل تراکم جمعیت، امکان خروج از مصلی را نداشتند.

در این مراسم علما، کسبه و اقشار مختلف مردم قم به صورت چشمگیر حضور داشتند و با شعارهای پیاپی انزجار خود نسبت به این حرکت خبیثانه را فریاد زدند.

این حضور به قدری با شکوه بود که نمی توان برای آن حدی شمرد، این حضور نشان داد که مردم ولایتمدار قم، با وجود تمامی مشقت های معیشتی هر جا که لازم باشد پشتیبان ولایت و حامی سرداران رشید اسلام خواهند بود.

در دستان مردم پلاکاردهایی حاوی شعارهایی همچون مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، هر چه فریاد دارید بر سر آمریکا بزنید و غیره بود، همچنین مردم در طول مسیر به سینه زنان به نوحه خوانی سید و سالار شهیدان پرداختند.

خروش مردم در این مراسم بسیار عظیم بود و در نگاه ها و شعارهای مردم غضب نسبت به قاتلین رزمنده سرافراز اسلام شهیدان حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و دیگر شهدا وجود داشت.

در این حضور با شکوه شعارها حاوی این نکته بود که ملت ایران دنبال کننده مسیر با عزت حاج قاسم سلیمانی و پشتیبانی از ولایت فقیه خواهد بود؛ شعارهایی که سرداده شد از این قبیل بود: مرگ بر منافق، مرگ بر آمریکا، می کشم می کشم آنکه امیرم کشت، ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند و غیره.

در بخش هایی از این حضور بیان شد:

امروز روز نوحه نیست، امروز روزی است که مطالبه امام مسلمین از سراسر جهان انتقام است، رزمندگان حشدالشعبی، حزب الله، انصارالله بدانند امروز باید انتقام سختی از دشمنان گرفته شود و مردم جهان نیز به این حرکت خواهند پیوست.

آمریکا اعتراف کرده که رهبر معظم انقلاب طوری رهبری کرده که ملتش به او اعتماد با اعتقاد دارد و دشمن اگر سرداران ما را به خاک و خون بکشد، سرداران و سپهدها سر برخواهند آورد.

شعار ما با این جنایت رنگ و بوی بیشتری پیدا کرده و آن شعار نه سازش، نه تسلیم، نبرد با آمریکا؛ این خط مراجع عظام تقلید پیرو خط ولایت است، این خط حوزه های علمیه است، این خط علما و فضلا است، این خط امت اسلامی است.

در این حضور خطاب به مسئولین بیان شد که آیا حجت بر شما تمام شد که به آمریکا اعتماد نکنید یا همچنان می خواهید جلسه پشت جلسه برگزار کنیم، امروز تکلیف درباره معاهده هایی مانند fatf و cft کاملا روشن است.

صبح امروز نیز یک تجمع مردمی در مدرسه فیضیه از ساعت 10 برگزار شد که این تجمع نیز به صورت خودجوش و با شکوه برگزار شد.

گفتنی است: در انتهای این مراسم، بیانیه راهپیمایی کنندگان قم قرائت شد؛ در بخش هایی از این بیانیه بر انتقام شدید و سریع از عاملان این جنایت و پشتیبانی مردم قم از محور مقاومت در منطقه تاکید شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha