پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سردار سلیمانی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین، شهادت سردار سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، خانواده و همرزمان وی تبریک و تسلیت گفت.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی سبحانی نیا، در پیامی شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی را تبریک و تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

 بسم الله الرحمین الرحیم

 مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلاً

در میان مومنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدای متعال بستند صادقانه ایستادند و بعضی پیمان خود را به آخر بردند و بعضی دیگر در انتظارند و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

مدال پرافتخار شهادت برازنده سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی بود و این مقام والا بر او و همرزمانش بویژه ابومهدی المهندس مبارک باشد.

 اساتید، فضلا و طلاب حوزه علمیه و شهادت این سردار رشید اسلام و دیگر شهدای مقاومت را به ساحت حضرت ولی عصر (عج) و به محضر رهبری فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای و امت شهید پرور تسلیت می گویند و برای این شهدای والا مقام علو درجات مسئلت می نماید و از نیروهای نظامی کشور عزیزمان انتظار دارد سردمداران آمریکای جنایتکار را خیلی منتظر پاسخ دندان شکن جمهوری اسلامی نگذارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha