پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
ناصری یزدی

حوزه/ امام‌جمعه یزد، شهید حاج قاسم سلیمانی را مالک اشتر زمان خواند و گفت: شهادت سردار سلیمانی موجب قوی شدن و ایستادگی در مقابل استکبار جهانی و آمریکایی‌ها می‌شود. 

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در  یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته یزد با تبریک و تسلیت شهادت سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه اظهار کرد: مزد این سردار عزیز اسلام و قرآن نباید چیزی غیر از شهادت درراه حریم حق و حرم باشد و عاقبت به آرزویش رسید و مظلومانه توسط آمریکایی‌های متجاوز به فوز شهادت رسید.

 امام‌جمعه یزد تصریح کرد: شهید سلیمانی در عمل، مالک اشتر مقام معظم رهبری و نظام بود و تمام زندگی این شهید سربلند و مجاهد بزرگ انقلابی درراه ولایت و دفاع از حریم اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) بود.

ناصری یزدی تأکید کرد: شهید سلیمانی لحظه‌ای دست از ولایت‌فقیه و اهداف و آرمان‌های مردم مسلمان عراق و سوریه در مقابل داعش برنداشت و این  شهادت هیچ خللی در عزم و اراده ملت قهرمان ایران و جبهه مقاومت ایجاد نمی‌کند.

وی خاطرنشان کرد: شهادت سردار سلیمانی موجب قوی شدن و ایستادگی در مقابل استکبار جهانی و آمریکایی‌ها می‌شود. 

 امام‌جمعه یزد با یادآوری پیام امروز رهبر انقلاب درباره شهادت حاج قاسم سلیمانی ابراز کرد: باید یاد و خاطره این سردار شهید درنبرد با داعش گرامی داشته شود.

ناصری یزدی بابیان این‌که نصرت الهی نزدیک است گفت: هوشیاری امت مسلمان و بصیرت همه مردم و جبهه مقاومت موجب شکست توطئه‌های استکبار جهانی است.

وی بر تداوم روحیه استکبارستیزی تأکید کرد و افزود: مردم عراق باید با درس‌آموزی از جنایات آمریکا و حامیان او قوی‌تر و منسجم‌تر در برابر دشمنان اسلام و قرآن ایستادگی کنند.

امام‌جمعه یزد در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به حضور سردار فلاح زاده در همراهی شهید حاج قاسم گفت: با پیگیری که کردم متوجه شدم که فلاح زاده استاندار اسبق یزد در این سفر هم به همراه حاج قاسم بودند، اما چند دقیقه قبل از این حادثه تروریستی، از ایشان جدا شدند و حال ایشان الآن خوب است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha