پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
بنت الهدی

حوزه/ نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری گفت: سیاست سردار سلیمانی در مبارزه با استڪبار و بیگانگان جهاد و استقامت است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حاج ابوالقاسم دولابی در نشست تخصصی قرآن و انقلاب که در حسینیه مجتمع برگزار شد، با اشاره به قدرت کنونی کشور ایران اسلامی اظهار کرد: به اندازه ای قدرت پیدا کردیم که موشک ها را به عین الاسد شلیک می کنیم درحالی که آمریکا اقدامی نمی کند. چنین قدرتی از حضور گسترده و چشمگیر مردم در تشییع سردار سلیمانی ناشی می شود که با حضور خود از مجاهدت ها و مقاومت های ایشان تقدیر کردند.
وی با بیان اینکه داعش با وجود دارا بودن سلاح های پیشرفته از حمایت های مختلف بهره مند می شد گفت: با وجود این امر فرماندهان داعش بیان کرده بودند اگر حاج قاسم سلیمانی نبود بر ما پیروز نمی شدید.
نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان ڪرد: بر اساس آیات قرآن مجاهدان راه خدا از هیچ عاملی ترس و واهمه ندارند و در همین آیات ذکر شده ڪه ملائکه به اهل مقاومت نوید پیروزی داده اند و آنها را از ترس برحذر داشتند.
وی به آیاتی دیگر از قرآن کریم اشاره کرد و افزود: خداوند درباره منافقان می گوید آنها پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله را در تحریم قرار می دادند تا در سختی قرار گیرند و به دلیل مشکلات و فشار از اطراف پیامبر دور شوند ولی آنها محبت پیامبر و اهل بیت علیهم السلام را درک نمی کنند.
حجت‌الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم دولابی با بیان اینکه ترامپ و امثال او از معنای سردار بی خبر هستند گفت: سردار از دیگران در ایثار و مقاومت پیشی گرفته و منافع مادی مانند دیگران و حتی ڪمتر دارد. وجه تمایز سردار نسبت به دیگران روحیه جهاد و مقاومت است که سبب افزایش قدرت مقاومت او در برابر دشمن شده است.
وی فشار اقتصادی و تحریم ها را به ایران کارساز ندانست و افزود: این امر ناشی از روحیه مقاومت و جهاد است که از دستاوردهای انقلاب محسوب می شود به طوری که اگر چنین فشاری بر کشورهای دیگر وارد شده بود متلاشی شده بودند.
نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دو مدل سیاست خارجی وجود دارد گفت: تربیت یافتگان فرهنگ غرب به ساختارهای غربی برای غلبه و حل مشکلات تکیه می کنند و راه حل را مذاڪره می دانند در حالی که سیاست دیگر سیاست سردار قاسم سلیمانی است که جهاد و استقامت است.
وی خاطرنشان کرد: مدل تربیتی دانشگاه ها بر این اساس باید شکل بگیرد که تربیت شدگان دانشگاه دارای روحیه استقامت و ایستادگی و با خشوع ترین افراد باشند تا به اصلی ترین پیام قرآن یعنی ایستادگی و مقاومت در برابر مخالفان خدا دست پیدا کنیم.
حجت‌الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم دولابی یادآور شد: روحیه ایستادگی و مقاومت سبب جلب توجه و تمرکز بر قرآن شده به طوری که اکنون قرآن با بیشترین تیراژ منتشر می شود. این روحیه ایستادگی در انس با اهل بیت علیهم السلام و قرآن کریم نیز مؤثر واقع می شود.

۳۱۳/۶۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha