جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شهاب مرادی

حوزه/ خطیب حرم مطهر رضوی گفت: نفرتی که امروز در دل مردم نسبت به آمریکا به وجود آمد بی‌سابقه است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد مقدس، ویژه برنامه‌ گرامیداشت شهید سردار پرافتخار اسلام حاج قاسم سلیمانی و شهدای همراه او به ویژه مجاهد بزرگ اسلام ابومهدی المهندس امشب بعد از نماز مغرب و عشاء از سوی تولیت آستان قدس رضوی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و شورای عالی حوزه علمیه خراسان برگزار شد.

در این مراسم که با حضور حجت الاسلام و المسلمین احمد مروی، آیت الله علم الهدی، علمای اعلام، خانواده معزز شهدا و ایثارگران، خادمان بارگاه ثامن الائمه(ع) و مسئولان استانی و لشکری برگزار شد حجت الاسلام و المسلمین شهاب مرادی و سعید حدادیان به ایراد سخنرانی و مدیحه سرای پرداختند.

حجت الاسلام مرادی با اشاره به اینکه شهادت سردار سلیمانی امروز همه ما را غافلگیر و عزادار کرد، گفت: سردار سلیمانی واقعا در قلب ایرانیان جا داشت، حتی کسانی که نسبت به انقلاب زاویه دارند نیز از خبر شهادت این مرد بزرگ غافل شدند.

وی افزود: حال امروز مردم مثل دهه شصت است، ایشان شاگرد برجسته ولایتمداری بود، سردار هرگز نمی‌خواست دیده شود بلکه پیوسته به دنبال خدمت بود و آرزوی شهادت در سر داشت.

حجت الاسلام مرادی تصریح کرد: آمریکا طبق کدام حکم و قانون سردار را به شهادت رساند، وقاحت آنها حد ندارد. نفرتی که امروز در دل مردم نسبت به آمریکا به وجود آمد بی‌سابقه است.

وی گفت: شهادت طلبی از دعاهای همیشگی سردار سلیمانی بود، البته هرکسی که در راه خداست این دعا را در هر لحظه می‌کند، انسان مومن و باهوش چون می‌داند که زندگی دنیا جاودانه نیست لذا برای پایان عمرش از خدا طلب شهادت می‌کند.

خطیب حرم مطهر رضوی گفت: سردار سلیمانی تمام خصوصیات یک اسوه واقعی را برای ملت شریف ایران داشت، او با برخورد مهربانانه خویش برای همه فرزندان مدافع حرم چون پدری مهربان بود.

وی ابراز کرد: سردار سلیمانی با اینکه دارای عالی‌ترین رتبه مسئولیت نظامی بودند اما بسیار متواضع، فروتن و مردمی بود، طبیعتا خیلی از مردم تواضع این شهید عزیز را تا کنون از طریق رسانه ملی و فضای مجازی مشاهده کرده‌اند.

حجت الاسلام مرادی با اشاره به اینکه ما نیز باید پیرو راه این شهید والا مقام باشیم، خاطرنشان کرد: یقینا جوانان و نوجوانان ادامه دهنده راه حاج قاسم سلیمانی خواهند بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha