شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان تصریح کرد: سیلی محکم غیور مردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله موشکی به مقر اصلی تروریست های آمریکایی در عراق ،سیاستمداران استکبار جهانی را در بهت و سرگردانی فرو برده است .

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد،حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد در پیامی، از اقدام به موقع نیروهای جان بر کف سپاه پاسدارن انقلاب اسلامب در انتقام خون سپهبد سردار شهید قاسم سلیمانی قدردانی کرد . 

در متن این پیام آمده است: این انتقام به موقع ،هوشمندانه و مقتدرانه وحشت و حیرت نیروهای نظامی آمریکا را در پی داشت و به دشمنان اسلام و لنقلاب ثابت کرد، دستور ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای مدظله العالی مبنی بر انتقام سخت،شعار نبوده و در عمل ثابت شد . 

 وی با شکرگزاری و قدردانی از اقدام به موقع سربازان خدوم نظام جمهوری اسلامی در انتقام خون سپهبد سردار شهید قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و دیگر هم رزمانش، خاطر نشان کرد: مردم ولایی و فرزندان غیور خطه لرستان در عمل به فرامین مقام معظم رهبری تا ریشه کن شدن ظلم و ستم آمریکای خونخوار و جنایتکار و نابودی غده سرطانی اسرائیل غاصب در صحنه هستند و همواره در دفاع از ارزش های جبهه مقاومت، اسلام و انقلاب تا پای جان آماده جانفشانی خواهند بود .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha