شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
عکس/ حضور حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد با لباس سپاه پاسداران در راهپیمایی سوگواران اهوازی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد، حمله موشکی سپاه را آغازی بر پایان حضور آمریکا در منطقه دانست و گفت: امروز سپاهیان اسلام اقتدار آمریکا را به زمین زدند. البته این تازه آغاز ماجرا بوده و باید منتظر سیلی‌های محکم‌تری از سوی ایران و البته جبهه مقاومت باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان، با تبریک به ملت ایران برای پاسخ کوبنده سپاه در موشک باران پایگاه عین الأسد ارتش تروریستی آمریکا، اظهارداشت: إن شاءالله این پاسخ شروعی بر خاتمه حضور آمریکا در منطقه است.

امام جمعه اهواز، با بیان اینکه دشمنان روی آسایش را نخواهند دید، تصریح کرد: از همان لحظه ای که سردار عزیز ما را به شهادت رساندند ترامپ و همدستان جنایتکار خود آسایش نداشتند و دیگر نیز روی آسایش نخواهند دید.

وی با تأکید بر اینکه عملیات قاطع و قهرمانانه فرزندان ایران، زمینه اخراج آمریکا از منطقه را فراهم خواهد آورد، گفت: امروز سپاهیان اسلام اقتدار آمریکا را به زمین زدند؛ البته این تازه آغاز ماجرا بوده و باید منتظر سیلی‌های محکم‌تری از سوی ایران و البته جبهه مقاومت باشند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha