پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سازمان همکاری اسلامی بمب گذاری در مسجد کویته را محکوم کرد

حوزه/ سازمان همکاری اسلامی با انتشار بیانیه ای بمب گذاری در مسجد کویته را که  منجر به کشته و مجروح شدن ده ها تن شد، محکوم کرد.

 به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از brecorder، سازمان کنفرانس اسلامی (او آی سی) طی انتشار بیانیه ای  بمب گذاری در مسجد کویته در پاکستان را که منجر به کشته شدن حداقل ۱۵ نفر شد محکوم کرد.

سازمان همکاری های اسلامی   روز یکشنبه حمله انتحاری را که جمعه در یکی از مساجد شهر کویته بزرگترین شهر بلوچستان در پاکستان را هدف قرار داده بود و منجر به کشته شدن حداقل ۱۵ نفر و مجروح شدن عده ای گردید ، محکوم کرد.

یوسف العثیمین دبیرکل سازمان همکاری اسلامی در بیانیه ای که توسط دبیرخانه سازمان همکاری اسلامی صادر شده ، ابراز غم و اندوه عمیق از وقوع این رویداد ، هدف قرار دادن اماکن عبادی و ترساندن افراد بی گناه را محکوم کرد.

دبیر کل همچنین ضمن ابراز تسلیت و همدردی عمیق خود به دولت و مردم پاکستان و نزدیکان قربانیان، برای بهبود هر چه زودتر مجروحان این حادثه غم انگیز دعا کرد.

العثیمین همچنین اعلام کرد که سازمان همکاری اسلامی هر گونه خشونت و ریختن خون بیگناهان را محکوم می کند و هیچ بهانه و توجیهی برای آن وجود ندارد.

لازم به ذکر است این سازمان از محکوم نمودن ترور سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس و یاران آنها و همچنین نقض حاکمیت عراق توسط ارتش تروریستی آمریکا خودداری کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha