پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام سبحانی نیا

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین، ولایتمداری را درس بزرگ سردار سلیمانی به مردم دانست و تصریح کرد: نباید دشمن را دست کم گرفت، چرا که همواره در حال فتنه انگیزی و طراحی نقشه های جدید علیه این ملت بصیر و هوشیار است.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی سبحانی نیا، ظهر امروز در مراسم بزرگداشت سردار شهیدسلیمانی و همرزمانش در مسجد حجتی قزوین، گفت: مسیر مقاومت و ایستادگی در مقابل دشمنان ادامه دارد و این مسیر ترسیم شده حاج قاسم سلیمانی است.

وی بیان کرد: آنچه که این سردار دلها را محبوب ملت ایران کرد، اطاعت از ولایت است و این درس بزرگی برای همه ماست.

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: سردار سلیمانی شخصیتی شجاع و باهوش بود و با تمام وجود و بدون ترس در مقابل آمریکا و صهیونیست ها  ایستادگی می کرد و شهادت این سردار پرافتخار، اندوه بزرگی در دل دوستداران انقلاب به جا گذاشت.

وی ادامه داد: سردار سلیمانی با اخلاصی کم نظیر و مجاهدت شجاعانه در جبهه های نبرد حق علیه باطل به دفاع از کیان سرزمین اسلامی و امنیت مردم ایران پرداخت و پس از سال ها حضور در خط مقدم مبارزه با داعش و تروریست های منطقه، از سوی آمریکای جنایتکار به شهادت رسید.

مراقب توطئه های دشمنان باشیم

 حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا خاطرنشان کرد: نباید دشمن را دست کم گرفت، چرا که همواره در حال فتنه انگیزی و طراحی نقشه های جدید علیه این ملت بصیر و هوشیار است.

مدیر حوزه علمیه قزوین، تبعیت از ولایت را رمز عبور از فتنه ها دانست و گفت: اگر انقلاب اسلامی موفق شده که در همه عرصه ها نقش آفرینی کند، به برکت حضور مجاهدانی همچون شهید سلیمانی است و مردم باید بدانند در چه مسیری نقش آفرینی کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha