پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ثبت ۴۸ وقف جدید در استان کرمانشاه

حوزه/ امام جمعه خرم آباد با اشاره به وقف ۱۲ هکتار از زمین های ورودی شهر خرم آباد در منطقه کمالوند به همت بیت مرحوم آیت الله قاضی(ره) گفت: انتظار می رود با حمایت های تولیت آستان قدس شاهد تسریع در ساخت این زمین ها برای احداث بیمارستان و همچنین زائر سرا باشیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، در دیدار حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی، گزارشی از وضعیت شاخصه های استان در ابعاد دینی، فرهنگی، اجتماعی و عمرانی ارائه شد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با قدردانی از مساعدت و حمایت های آستان قدس رضوی و حضور تولیت محترم این آستان در زمان وقوع سیل فروردین ۹۸ در استان لرستان، بیان داشت: تولیت آستان قدس رضوی در جریان وقوع سیل در لرستان به یاری مردم سیل زده شتافتند و با همت همه نیروهای جهادی، روند بازگشت زندگی عادی در مناطق سیل زده لرستان هم اکنون در جریان است . 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه لرستان استانی با ظرفیت ها و قابلیت های فراوان در همه زمینه ها است، افزود: امید می رود تولیت آستان قدس در راستای تسریع در اجرای طرح های عمرانی برای رفع محرومیت زدایی از استان همچون گذشته لرستان را یاری دهد تا شاهد شکوفایی و توسعه بیش از پیش استان در عرصه های گوناگون باشیم . 

وی با بیان اینکه مردم استان لرستان، مردمی ولایی و انقلابی هستند، خاطر نشان کرد: امید می رود با مساعدت های بیش از پیش تولیت آستان قدس شاهد کاهش آمار بیکاری و ایجاد اشتغال در لرستان باشیم . 

امام جمعه خرم آباد با اشاره به وقف ۱۲ هکتار از زمین های ورودی شهر خرم آباد در منطقه کمالوند به همت بیت مرحوم آیت الله قاضی(ره) گفت: انتظار می رود با حمایت های تولیت آستان قدس شاهد تسریع در ساخت این زمین ها برای احداث بیمارستان و همچنین زائر سرا باشیم تا این اقدام علاوه بر ترویج سنت حسنه وقف از سوی واقفان خیراندیش ، در رفع مشکلات استان در زمینه های گوناگون نیز موثر باشد . 

همچنین در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین مروی، تولیت آستان قدس رضوی، مساعدت خود را برای محرومیت زدایی از لرستان اعلام کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha