شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
نشست سیاسی در مدرسه علمیه ریحانه الرسول(س) نکا

حوزه/ کارشناس سیاسی گفت: سقوط هواپیما یک خطای محاسباتی بود و سردار حاجی زاده آبروی خود را گذاشت و تقصیر را به عهده گرفت تا از توطئه دشمن در راستای ایجاد شکاف بین مسئولین و مردم جلوگیری کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، میثم معافی در نشست با موضوع تحلیل سیاسی وقایع اخیر، در مدرسه علمیه ریحانه الرسول(سلام الله علیها) نکا بیان کرد: ترور سردار سلیمانی به وسیله توسط شقی ترین افراد صورت گرفت و استکبار جهانی بعد این وقایع به دنبال استراتژی فرار به کوچه بن بست است.

 کارشناس سیاسی تصریح کرد: سردار سلیمانی یک چهره سیاسی  و عالی ترین فرمانده نظامی در منطقه بود. البته دشمن از زمزمه های مذاکره سوء استفاده کرده و تصمیم به شهادت سردار گرفت، اما فکر نمی کرد که دوران بعد از حاج قاسم بسی طوفانی تر از دوران حضور ایشان باشد.

وی در ادامه با اشاره به سقوط هواپیمای اوکراینی اعلام کرد: سقوط هواپیما یک خطای محاسباتی بود و سردار حاجی زاده آبروی خود را گذاشت و تقصیر را به عهده گرفت تا از توطئه دشمن در راستای ایجاد شکاف بین مسئولین و مردم جلوگیری کند.

کارشناس سیاسی اظهار کرد: نظر به این که از سال۸۸ تا ۹۸، رهبر معظم انقلاب  به دلیل نگاه راهبردی، شعارهای اقتصادی برای هر سال اعلام کردند؛ البته دشمن بنا داشت محور شعارها را تغییر دهد و برای فروپاشی اقتصادی کشور از هر حربه ای استفاده کرد.

معافی خاطر نشان کرد: شما خواهران طلبه باید در کنار تحصیل علوم دینی، نگاه راهبردی بلند مدت داشته و مراقب رسانه های نقطه زن باشید و سعی کنید سرگرم مسائل و عملیات های روانی حاشیه ای نشوید .

انتهای پیام۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha