جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
عابدینی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: تجمع میلیونی مردم عراق در راستای خواسته رهبری که همان برچیده شدن بساط آمریکایی‌هاست، قرار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در نشست ماهانه ائمه جمعه استان قزوین که در دفتر امام جمعه محمدیه برگزار شد، با تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار کرد: رهبر فرزانه انقلاب، اخلاص را یکی از شاخص‌ترین ویژگی‌های سردار شهید سلیمانی برشمردند و به خاطر همین اخلاص بود که محبت آن شهید گرانقدر در دل مردم جای گرفت.

وی تصریح کرد: شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس موجب شکست دشمن و پیروزی و عزت بیشتر مؤمنان شد و قیام میلیونی مردم عراق که دیروز اتفاق افتاد، نشان دهنده نصرت و فتح الهی است و شکست دشمنان و بیزاری ملت‌های منطقه را از آمریکایی ها نشان داد.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: خداوند با این اتفاق کاری کرد که وحدت و یکپارچگی در عراق به گونه‌ای رقم بخورد که تاکنون سابقه نداشته است و این اتفاق بسیار مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه خواسته رهبری این است که بساط آمریکایی‌ها از منطقه جمع شود، تأکید کرد: تجمع میلیونی مردم عراق در راستای خواست رهبری که همان برچیده شدن بساط آمریکایی‌هاست، قرار داشت و باید شاکر خدای متعال باشیم.

وی با تأکید بر اینکه باید همه‌ی همت خود را به کار بگیریم تا مردم را به حضور باشکوه در انتخابات تشویق کنیم، خاطرنشان کرد: هر چه به انتخابات نزدیک‌تر می‌شویم می‌باید تلاشمان را برای تشویق مردم به حضور باشکوه‌تر در انتخابات افزایش دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی، تبیین معیارها برای انتخاب اصلح در انتخابات مجلس شورای اسلامی را یکی دیگر از رسالت‌های ائمه جمعه برشمرد و گفت: اگر در شرایط کنونی معیارها را به درستی تبیین کنیم و حقایقی که وجود دارد را بدون تعصب و با منطق برای مردم تبیین کنیم، قطعاً مردم افراد اصلح را انتخاب می‌کنند و این موضوع در آینده استان اثرگذار است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha