چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
سلم آبادی

حوزه/ معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی تقارن دهه فجر با دهه فاطمیه را بهترین فرصت برای اشاعه انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: تقارن دهه فجر امسال با دهه فاطمیه فرصت مناسبی است، که باید به نحو مطلوب از آن استفاده کرد و به خوبی آرمان های اسلام و انقلاب را به جوانان و مردم معرفی کنیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت‌الاسلام محمدعلی سلم‌آبادی، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، صبح دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: همه حرکت‌های بزرگ و خون پاک شهدا زمینه ساز حفظ و گسترش انقلاب اسلامی شده است.

وی افزود: انقلاب همانند ماشینی است، که بنزین آن خون پاک ترین جوانان این سرزمین و سکاندار آن نیز امام خمینی(ره) بوده و امروز با سرعت بالایی در حال ترقی و پیشرفت در جهان است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در حال تربیت نیروهای توانمند است، تصریح کرد: در طول عمر انقلاب جمهوری اسلامی نیروهای بسیار زیادی برای حفظ ارزش ها و آرمان های اسلام و انقلاب تربیت کرده است و امروز با افتخار می توانیم بگوییم که سردارسپهبد حاج قاسم سلیمانی از همان نیروهای تربیت یافته است که شهادتش جهان را تحت تاثیر خود قرار داد.

حجت الاسلام سلم‌آبادی، تقارن دهه فجر با دهه فاطمیه را بهترین فرصت برای اشاعه انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: تقارن دهه فجر امسال با دهه فاطمیه فرصت مناسبی است، که باید به نحو مطلوب از آن استفاده کرد و به خوبی آرمان های اسلام و انقلاب را به جوانان و مردم معرفی کنیم.

وی افزود: در این ایام برگزاری تجمع بزرگ فاطمی در همه شهرهای استان را داریم، که تا ۲۲ بهمن نیز ادامه خواهد داشت.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از نواختن زنگ فاطمی در ۱۰۰ مدرسه دخترانه استان خبر داد و عنوان کرد: این مراسم در هشتم بهمن ماه برگزار می‌شود.

حجت الاسلام سلم‌آبادی اضافه کرد: همچنین در این دهه ۶۰۰ طلبه از قم، مشهد و استان با رویکرد فجر فاطمی به نقاط مختلف به ویژه مناطق مرزی اعزام می‌شوند.

وی افزود: ۱۳۰ گفتمان دینی در سراسر استان با موضوع دهه فجر، دستاوردهای انقلاب و فجر فاطمی در این دهه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha