چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
علمای بحرین

حوزه/ علمای بحرین در واکنش به رونمایی معامله قرن، خواستار ایستادگی یکپارچه در برابر دشمن صهیونیستی و اخراج شیطان آمریکایی از منطقه شدند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، علمای بحرین در واکنش به رونمایی معامله قرن، خواستار ایستادگی یکپارچه در برابر دشمن صهیونیستی و اخراج شیطان آمریکایی از منطقه شدند.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بِسمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

(وَمَن یَتَّخِذِ الشَّیْطَانَ وَلِیًّا مِّن دُونِ اللَّهِ فَقَدْ خَسِرَ خُسْرَانًا مُّبِینًا * یَعِدُهُمْ وَیُمَنِّیهِمْ ۖ وَمَا یَعِدُهُمُ الشَّیْطَانُ إِلَّا غُرُورًا) النساء ١١٩ - ١٢٠

شیطان بزرگ آمریکایی در توهم و غرور خود غرق شده و به گونه ای شده که با تمام وقاحت برای زندگی بشریت، کشور ها و سرنوشت آنان، آنطور که می خواهد، تصمیم می گیرد. چه رئیس جمهور سخیف و احمقی!

سلاطین و پادشاهان با حماقت و جهالت بیشتر از این شیطان پیروی کرده و می خواهند جهان را بر خلاف روند انسانی و وجودی و برخلاف وعده حتمی هدایت کنند؛ وعده ای که به خواست خداوند یهودیان مفسد به دست بندگان او نابود می شوند و اثر بیچارگی و خوف و اندوه بر رخسار بنی اسرائیل می شانند و به هر چه رسند نابود می سازند، همچنانکه صریح آیه قرآن کریم به آن اشاره دارد، امّا برخی نظام ها تنها از قرآن جز چاپ کردن آن چیزی درک نکرده اند.

نظام های جدا شده از ملت، امت و هویت و مبانی دینی خود مثل رژیم استبدادی بحرین هیچ حق و مشروعیتی در اصل وجودی خود ندارد و ترامپ نیز کسی را غیر از این ها برای حمایت از معامله زیانبار و خیانت بزرگ خود به نام "معامله قرن" پیدا نکرد.

آمریکا و خائنانی که همراه او هستند باید با ملت های منطقه، آزادگان و نیرو های مقاومت مواجه شوند که طعم شجاعت و صلابت آن را چشیده اند و اینان هرگز تا آخرین قطره خون در دفاع از فلسطین، قدس و هر وجب از سرزمین اسلام کوتاه نیامده و نخواهند آمد.

آمریکا و خائنان قبل از هرچیز باید با اراده در هم شکننده مستکبران رو به رو شوند، سپس بعد از آن با آرزو های شیطانی شکست خورد و سراب گونه خود را به تصویب برسانند.

امّا ملت های منطقه و ملت عزیز بحرین، تکلیف شرعی ایجاب می کند که همگی یکپارچه در مقابل دشمن صهیونیستی آمریکا بایستند و با سخن و عمل برای بیرون راندن شیطان آمریکایی از منطقه تلاش کرده و غده سرطانی و خبیث را از آن ریشه کن کنند.

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آَمَنُوا إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ یَنْصُرْکُمْ وَیُثَبِّتْ أَقْدَامَکُمْ

علمای بحرین

٤ جمادی الثانی ١٤٤١هـ

٣٠ ژانویه ٢٠٢٠م

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha