جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ملی یکجہتی کونسل پاکستان

حوزه/ سخنگوی شورای همبستگی ملی پاکستان در واکنش به رونمایی از طرح «معامله قرن»، گفت امریکا و استعمار جهانی با معامله قرن می‌خواهند رژیم جعلی اسرائیل را مستحکم کنند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه سخنگوی شورای همبستگی ملی پاکستان در واکنش به رونمایی از طرح «معامله قرن»، گفت امریکا و استعمار جهانی با معامله قرن می‌خواهند رژیم جعلی اسرائیل را مستحکم کنند.

وی افزود: مسئله فلسطین یک مسئله حساس امت اسلامی است، امت اسلامی باید معامله قرن را رد کنند، زیرا ترامپ با ادعای ایجاد امنیت در منطقه میخواهد منافع اسرائیل را حفظ کند و پس از اعلام توطئه جدید رئیس جمهور آمریکا و متحدانش موسوم به معامله قرن، مردم مظلوم فلسطین در اضطراب هستند و تمام گروهای سیاسی و مذهبی فلسطین با این طرح شیطانی مخالفند.

سخنگوی شورای همبستگی ملی پاکستان در ادامه گفت: اقدام وخیمانه ترامپ برای حفظ منافع اسرائیل و تجاوز به حقوق مردم فلسطین است، اما قدس همیشه پایتخت فلسطین بوده و خواهد ماند و امروز مردم نوار غزه و مردم شهرهای مختلف فلسطین علیه این اقدام تظاهرات می‌کنند، زیرا توطئه جدید استعمار جهانی امنیت فلسطین را برهم زده است.

وی در پایان خواستار اتحاد امت اسلامی در مقابله توطئه های استعماری جهانی شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha