جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
چهلم سردار در پاکستان

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه کنفرانس خبری اعلام مراسم چهلم شهدای مقاومت در کراچی با حضور مسئولان مجلس وحدت مسلمین پاکستان، مجلس ذاکرین امامیه، شورای علمای شیعه پاکستان، سازمان دانشجویان امامیه پاکستان، ائتلاف جعفریه پاکستان، سازمان مرکزی عزاء، هیئت مساجد و علمای امامیه در سولجر بازار کراچی برگزار شد.

شرکت کنندگان در این کنفرانس خبری اعلام کردند که شهید سردار قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس متعلق به یک کشور نیستند، این شهدای بزرگ شهید راه آزادی قدس، مدافع حرم اهلبیت (ع) و اصحاب رسول بودند، ملت پاکستان برای تجلیل از خدمات این شهدای مقاومت در تاریخ ۲۲ بهمن ماه اجتماع بزرگی بمناسبت چهلمین روز شهادتشان برگزار خواهد کرد.

رهبران شیعیان پاکستان معامله نگین قرن را رد کردند و گفتند: آمریکا برای اینکه تسلط خود را در منطقه حفظ کند، امنیت دنیا را بر هم می‌زند، جبهه مقاومت خار چشم برای دشمنان اسلام شده است؛ زیرا قدرت های استعماری به دست مقاومت شکست سنگینی خورده اند، اما اکنون آمریکا بعد از شکست خوردن می خواهد اهداف شومش را در پاکستان و چین اجرا کند.

علمای پاکستان افزودند: خواب تسلط اسرائیل بر فلسطین هرگز محقق نخواهد شد، چون راه شهید سردار سلیمانی هنوز ادامه دارد. آمریکا باید از منطقه اخراج شود و پس از پاسخ ایران به آمریکا در عین الاسد و سقوط هواپیمای آمریکا در افغانستان همینه آمریکا با خاک یکسان شد.

این رهبران سیاسی ادادمه دادند: سردار حاج قاسم سلیمانی همه وقت با آمریکا و اسرائیل مبارزه کرد، تا زمانی سردار سلیمانی زنده بود کسی جرآت نکرد که یروشلم را پایتخت اسرائیل اعلام کند، اما پس از شهادت این سردار بزرگ اسلام با کمک چند کشور عربی مزدور طرح معامله قرن اعلام کرد، اما آمریکا و متحدانش باید بدانند که این طرح شیطانی هرگز محقق نخواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha