جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید رحیم توکل

حوزه/عضو خبرگان رهبری بابیان این‌که معامله قرن محکوم‌به شکست است، گفت: دولت ترامپ رو به استیصال است و قطعاً در آینده پاسخ این‌گونه گستاخی‌های خود را خواهد گرفت.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید رحیم توکل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، بابیان این‌که معامله قرن محکوم‌به شکست است، اظهار داشت: دولت ترامپ رو به استیصال است و این اقدامات نیز نمی‌تواند تغییری درروند روبه‌زوال دولتش ایجاد کند.

وی به شکست‌های پیاپی استکبار جهانی از جبهه مقاومت در منطقه اشاره کرد و بیان داشت: انهدام پایگاه آمریکا در عراق مشت محکمی بود که بر دهان این کشور سلطه‌گر زده شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین توکل بابیان این‌که نباید در برابر این اقدام سکوت کرد، بیان داشت: مسلمانان در سراسر جهان قطعاً ساکت نخواهند نشست و اجازه نخواهند داد این طرح شیطانی به نتیجه برسد.

وی بیان داشت: علاوه بر این بر مسلمانان واجب است که در برابر این اقدام موضع بگیرند و قدس شریف را از چنگال مزدوران بیرون بکشند.

عضو خبرگان رهبری شرایط کنونی منطقه و جهان اسلام را موردتوجه قرارداد و گفت: امروز تمامی کشورهای اسلامی در برابر آزمونی جدی قرارگرفته‌اند و اگر در این شرایط حساس متحد و یک‌صدا نشوند قطعاً در آینده شاهد خواهیم بود که گستاخی‌ها و تجاوزهای آمریکا و رژیم صهیونیستی بیشتر خواهد شد.

وی به واکنش مسئولان کشورمان به این اقدام اشاره کرد و افزود: جمهوری اسلامی ایران قاطعانه این اقدام را محکوم کرده و خواستار اجماع جهانی علیه این اقدام زشت و تجاوزگرانه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha