سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام محمدعلی سالاری

حوزه/ رئیس ستاد گرامیداشت دهه فجر خراسان شمالی گفت: این انقلاب با خون شهیدان به‌ویژه شهید سلیمانی، شهید قدس و مقاومت جان تازه‌ای گرفت و به همین دلیل امسال دوازدهم بهمن و بیست و دوم بهمن دیدنی‌تر است.

حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری، در حاشیه مراسم یوم‌الله ۱۲ بهمن در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، با اشاره به ضرورت تبیین حقایق و برکات نظام و انقلاب برای مردم با استفاده از فرصت دهه فجر از سوی حوزویان و نخبگان، اظهار کرد: یکی از اصلی‌ترین و اُولی‌ترین مسئولیت‌های روحانیان و نخبگان تبیین حقایق بوده و یکی از مهم‌ترین حقایقی که می‌بایست به بهترین شکل تبیین شود، پدیده الهی انقلاب اسلامی است.

وی افزود: لازمه تبیین صحیح هر حقیقتی، دسترسی به معارف ناب آن حقیقت است و در خصوص انقلاب اسلامی، بهترین منبع بیانات رهبر معظم انقلاب است.

حجت‌الاسلام سالاری اضافه کرد: در بین بیانات امام خامنه‌ای سخنرانی‌های شاخصی وجود دارد که محتوای آن‌ها عمدتاً تحلیل‌های کلان و استراتژیک از انقلاب اسلامی است، این فرمایش‌های شاخص، تاریخ‌مصرف و انقضاء ندارند و روح کلی آن‌ها، نگاه دورنما و چشم‌انداز محور، افق گشا، ترسیم‌کننده نقشه راه گذشته تا آینده و ارائه‌دهنده راهبردهای فاصله پیمایی از واقعیات تا آرمان‌ها است که باید حوزویان با استفاده از این فرمایش‌ها عظمت انقلاب و نظام اسلامی را برای مردم تبیین کنند.

وی با بیان اینکه انقلاب ما برگرفته از مکتب قرآن است، گفت: در دهه فجر آیه‌های سوره والفجر معنا شد، به این معنا که در این ۱۰ روز طاغوت‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی دست و پای خود را جمع کردند یا از این کشور فرار کردند و یا به دست این ملت گرفتار انتقام الهی شدند.

حجت‌الاسلام سالاری افزود: از بهمن ۵۷ به بعد نور بر ملت ما حاکم شد و اکنون ۴۱ سال از سقوط طاغوت‌ها گذشته و ابرقدرت‌ها در حال احتضار هستند، امام و رهبر ما فرمود امروز اسرائیل در حال سقوط است؛ اما با معامله قرن به او تنفس مصنوعی دادند تا چند صباحی زنده بماند.

رئیس ستاد گرامیداشت دهه فجر خراسان شمالی گفت: این انقلاب با خون شهیدان به‌ویژه شهید سلیمانی، شهید قدس و مقاومت جان تازه‌ای گرفت و به همین دلیل امسال دوازدهم بهمن و بیست و دوم بهمن دیدنی است.

وی افزود: کسانی که گفتند ما سرداری را می‌گیریم تا ملتی را سست کنیم، ببینند که اگرچه سرداری رفت، اما سرداران دیگر به میدان آمده‌اند، زیرا جوانان و ملت ما مکتب شهید سلیمانی را به‌عنوان یک هدف و آرمان دنبال می‌کنند.

حجت‌الاسلام سالاری تصریح کرد: دوازدهم بهمن در تاریخ انقلاب اسلامی یوم‌الله است، یوم‌اللهی که مقدمه یوم‌الله ۲۲ بهمن شد و ان‌شاءالله در ۲۲ بهمن هم مشت محکم را به دهان یاوه‌گویان خارجی و داخلی می‌زنیم.

وی افزود: باید همه بدانند آمریکا و اسرائیل دشمن ما بوده و خوبی و خیر ما را نمی‌خواهند، این‌ها روباه هستند و نمی‌شود با روباه کنار آمد؛ چراکه ملت ما شیران روزگار بوده و روبه صفتان را از صفحه روزگار محو می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha