سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
جلسه حوزه علمیه قزوین

حوزه/ امام خمینی(ره) مردم را به وحدت دعوت می کرد و به خاطر همین انقلاب با وحدت مردم مومن و مجاهد ایران پیروز شد و سپس آثار آن امروز در سوریه، لبنان، فلسطین هویدا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی، ظهر امروز امروز در جلسه شورای بسیج حوزه علمیه قزوین که در مرکز مدیریت «حوزه» استان برگزار شد، گفت: ملت مجاهد و شجاع ایران اسلامی در بهمن ۵۷ مزد زحمات و مجاهدت های خود را با سرنگونی حکومت طاغوت و استقرار نظام جمهوری اسلامی دریافت کرد.

وی ادامه داد: نهضتی که امام خمینی (ره) پرچمدار و پایه گذار آن بود توانست غبار از چهره اسلام زدود و سیمای حقیقی اسلام را پس از ۱۴ قرن به جهان تشنه عدالت نشان دهد.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین تصریح کرد: امام خمینی(ره) مردم را به وحدت دعوت می کرد و به خاطر همین انقلاب با وحدت مردم مومن و مجاهد ایران پیروز شد و سپس آثار آن امروز در سوریه، لبنان، فلسطین هویدا شد.

وی اظهار کرد: امام خمینی توانست با ایمان راسخ ارزش‌های اسلامی را که در جامعه کمرنگ شده بود، احیا کند و رژیم استبداد طاغوت را به زباله دان تاریخ بسپارد .

وی به موضوع معامله قزن پرداخت و بیان کرد: قدس متعلق به مردم فلسطین است و توطئه های آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی محکوم به شکست است.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین، در پایان برگزاری شب خاطره، شب شعر انقلاب اسلامی، مسابقات ورزشی در بین طلاب، بازدید طلاب از موزه عبرت، مسابقه بیانیه گام دوم انقلاب، و ... را از مهمترین برنامه های دهه فجر حوزه علمیه قزوین اعلام کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha