پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 884443
۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰
حجت الاسلام حسینی

حوزه/ استاد حوزه علمیه کردستان گفت: بصیرت و دشمن شناسی باید ویژگی هر فرد انقلابی و ولایتمدار باشد که خوشبختانه این صفات بارز در نزد یکایک ملت ایران وجود دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی امروز مراسم جشنی در مسجد الحسین (ع) شهر بیجار برگزار گردید.

در این مراسم مسئولان اداری، روحانیون و طلاب حوزوی، ائمه جمعه اهل تشیع و اهل سنت شهرستان، اعضای شورای تامین، بسیجیان و... حضور داشتند.

حجت الاسلام حسینی از اساتید حوزوی در این جشن عنوان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی را باید بزرگترین رویداد سیاسی، فرهنگی و عقیدتی در یک قرن اخیر در جوامع بشری عنوان کرد.

این استاد حوزوی ادامه داد: انقلاب اسلامی با دیگر انقلاب ها تفاوت های بسیاری داشته و دارد و مهمترین تفاوت و وجه تمایزش با انقلاب های دیگر، مسئله ماندگار یو اقتدار روزافزون آن می باشد، در حالی که دیگر انقلابها بعد از مدتی مسیر اصلی خود را گم می کنند، ولی به برکت وجود ولایت فقیه و بصیرت دینی، این انقلاب روز به روز به سمت اقتدار و سربلندی حرکت می کند.

حجت الاسلام حسینی در ادامه تاکید کرد: با این وجود نباید آسوده خاطر باشیم، زیرا دشمن دست به هرکاری می زند که این انقلاب را تضعیف و منزوی و حتی ساقط کند که نمونه هایی از آن را فتنه های اخیر به عینه همگان دیدیم، لذا بصیرت و دشمن شناسی باید ویژگی هر فرد انقلابی و ولایتمدار باشد که خوشبختانه این صفات بارز در نزد یکایک ملت ایران وجود دارد.

برگزاری سرود دانش آموزی بخش دیگری از این جشن انقلاب بود.

براساس این گزارش، در حاشیه برگزاری این جشن بزرگ، نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد برپا گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha