جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
همکاری عراق و کویت

حوزه/ دولت کویت امروز شنبه از تصمیم خود برای ساخت بزرگ ترین مسجد و مجتمع مسکونی عراق و سامان دادن به اداره اوقاف دینی کویت در کشور عراق خبر داد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه، دولت کویت امروز شنبه از تصمیم خود برای ساخت بزرگ ترین مسجد و مجتمع مسکونی عراق و سامان دادن به اداره اوقاف دینی کویت در کشور عراق خبر داد.

اسامة الصایغ مدیر اوقاف جعفری کویت در این زمینه گفت: تفاهم بزرگی میان دو اداره اوقاف جمهوری عراق و اوقاف جعفری کویت صورت گرفته که در زمینه فعالیت های خیریه عمومی است و ان شاء الله فعالیت ما در این زمینه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: ما یک اداره اوقاف در کربلا و پروژه های خیریه در نجف اشرف و همچنین مسئله انتقال جنازه را در دستور کار داریم که باید برای آن برنامه ریزی کنیم و علاوه بر این ساخت یک حسینیه در شهر مقدس کاظمیه و یک پروژه بزرگ در مدینة العلم شامل ساخت واحدهای مسکونی وقفی ویژه طلاب حوزه علمیه و ساخت بزرگ ترین مسجد و حسینیه در منطقه شامل سالن اجتماعات بزرگ و درمانگاه نیز در دستور کار قرار دارد و رئیس اوقاف شیعه عراق نیز بر اساس سازوکارها و قوانین موجود همکاری لازم را با ما انجام می دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha