جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
گردهمائی مبلغین هجرت فارس

حوزه/ مدرس حوزه علمیه قم با بیان اینکه ما روحانیون در انتخابات باید به شیوه پدری عمل کنیم، اظهار کرد: نباید روحانیون پلی برای جناح ها باشد، بلکه باید ملاک ها را برای مردم تبیین کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی منتظری، عصر امروز در دهمین گردهمایی مبلغین هجرت استان فارس که در سالن دارالذکر حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار شد، با اشاره به اینکه طلاب نباید خود را از مشورت مستغنی بدانند، اظهار داشت: ممکن است فردی برای گرفتن تاییدیه در انتخابات بخواهد از شما روحانیون امضایی بگیرد، از این رو حواس ها را باید جمع کرد تا خدای ناکرده دچار مشکلات نشوید.

وی با بیان اینکه در انتخابات باید به شیوه پدری عمل کنیم، اضافه کرد: نباید روحانیون پلی برای جناح ها باشد، بلکه باید ملاک ها را برای مردم تبیین کرد.

استاد حوزه علمیه قم تصریح کرد: نماینده ملجس نقطه سیاه که هیچ حتی نباید نقطه خاکستری در کارنامه خود داشته باشد، البته با توجه به اینکه شورای نگهبان کاندید های مجلس را تایید کرده است استفاده از تربیون مسجد اشکال ندارد اما تاییدیه کتبی نباید برای کاندیدای انتخابات از سوی روحانیون رقم بخورد.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری در ادامه مجلس خبرگان رهبری را موجب تقویت رهبر معظم انقلاب دانست و بیان داشت: دشمن علیه شخص ولی فقیه و نظام مقدس اسلامی توطئه های بسیاری انجام می دهد از این رو باید توجه ویژه ای به این امر داشته باشیم.

وی افزود: کاندیدای مجلس خبرگان رهبری رقابتی در تراز انقلاب اسلامی و اخلاق انجام می دند و می تواند الگویی برای مجلسی ها باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha