جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سلیمانی

حوزه/ حجت الاسلام سلیمانی با تاکید بر عدم سیاه نمایی در انتخابات، گفت: متاسفانه گاهی بعضی از کاندیداها با سیاه نمایی، خدمات ۴۰ ساله انقلاب را از بین می برند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی جوینانی، در خطبه های امروز نمازجمعه آران و بیدگل با ابراز خرسندی از تشکیل دولت مردمی و جوان لبنان، گفت: علیرغم توطئه های استکبار جهانی،  با روی کار آمدن دولت لبنان تمام نقشه های شوم آمریکا در هم شکسته شد.

امام جمعه آران و بیدگل با اشاره به خیانت آمریکایی ها به مردم مظلوم فلسطین، ادامه داد: ترامپ خائن با رونمایی از طرح مفتضحانه موسوم به معامله قرن، خودش را در مقابل جهان اسلام قرار داد.

حجت الاسلام سلیمانی، با بیان اینکه طرح معامله قرن مرده به دنیا آمده است، افزود: طراحان معامله ننگین قرن بزودی طمع  تلخ شکست را خواهند چشید، زیرا  طرحی که بدون همراهی و حمایت مردم فلسطین باشد محکوم به شکست است.

خطیب جمعه آران و بیدگل در  ادامه انتخابات دوم اسفند را مورد اشاره قرار داد و خطاب به مردم، گفت: همه باید حق الناس را در انتخابات رعایت کنند. در انتخابات نباید حزب گرایی و گروه بازی باشد، لذا مردم به  کسانی که صلاحیت آنها در مجاری قانونی تایید شده رای بدهند

وی با انتقاد از ناسپاسی بعضی از کاندیدهاها در فضای مجازی، گفت: گاهی اوقات در فضای مجازی حق الناس رعایت نمی شود، به گونه ای  که طرفداران کاندایدها همدیگر را تخریب می کنند.

امام جمعه آر ان و بیدگل با بیان اینکه تخریب یکدیگر موجب بر هم خوردن نظم جامعه می شود، تصریح کرد: کاندیداها به جای تخریب همدیگر، نکات مثبت و برنامه های خودشان را در فضای مجازی منتشر کنند.

وی با تاکید بر اینکه مجریان برگزاری انتخابات باید حواسشان جمع باشد، تصریح کرد: احمقانه است که  کسی آخرت خودش را به دنیای دیگران بفروشد.

حجت الاسلام سلیمانی با تاکید بر عدم سیاه نمایی در انتخابات، ابراز داشت: متاسفانه گاهی بعضی از کاندیداها با سیاه نمایی، خدمات ۴۰ ساله انقلاب را از بین می برند.

وی، در پایان با تاکید بر حضور باشکوه در انتخابات، افزود: امیدواریم براساس سفارشات مقام معظم رهبری، انتخاباتی با شکوه، سالم و در تراز انقلاب اسلامی ایران برگزار شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha