جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سید عمار حکیم

حوزه/ سید عمار حکیم رئیس جریان حکمت عراق بر اهمیت نقش انقلاب اسلامی ایران در تغییر معادلات بین المللی و زنده کردن مبانی بحق اسلامی و ایجاد نهضتی در خدمت به انسان تأکید کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، سید عمار حکیم رئیس جریان حکمت عراق بر اهمیت نقش انقلاب اسلامی ایران در تغییر معادلات بین المللی و زنده کردن مبانی به حق اسلامی و ایجاد نهضتی در خدمت به انسان تأکید کرد.

عمار حکیم برای مشارکت در مراسمی که به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و چهلم شهادت سردار قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس و همرزمان آنان برگزار شد، در سفارت ایران در بغداد حضور یافت.

وی در این مراسم گفت : در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب تأکید می کنیم که انقلاب اسلامی ایران نقطه عطف بزرگی در روند تاریخ معاصر است و از مهم ترین ویژگی انقلاب این است که اسلام را محور و شیوه خود قرار داد و رهبری آن به دست مرجعیت دینی بوده و است و امام خمینی بنیانگذار و رهبر آن بود.

عمار حکیم ادامه داد: انقلاب اسلامی، یک انقلاب کاملاً مردمی، مسالمت آمیز و ملّی بوده و  در تمامی جزئیات آن بر ملت ایران تکیه دارد و از  سوی آن پشتیبانی می شود، بدون اینکه از قدرت های بیگانه کمک بگیرد.

رئیس جریان حکمت عراق با بیان اینکه انقلاب اسلامی موجب وحدت و انسجام میان تمامی اقشار ملت ایران شد، افزود: این انقلاب یک طرح یکپارچه ای را برای مدیریت حکومت، رهبری امت و دفاع از مسائل اسلامی به ویژه مسئله فلسطین بر عهده گرفت.

وی چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به ملت مسلمان ایران و رهبر حکیم آن امام خامنه ای تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که جمهوری اسلامی ایران و ملت مسلمان به پیشرفت، استقرار و شکوفایی بیشتر دست یابند.

انقلاب اسلامی شمار فراوانی از این فرماندهان را تربیت خواهد کرد

سید حکیم تلاش های فراوان امام خمینی را ستود و در اشاره به چهلم شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس و رفقای آن، گفت: اگرچه ما این دو شهید بزرگ را از دست دادیم، امّا انقلاب اسلامی و دستاورد ها، پروژه و چارچوبی که ترسیم کرده، شمار فراوانی از این فرماندهان را تربیت خواهد کرد که به خواست خداوند این راه را ادامه می دهند.

شایان ذکر است که این مراسم با حضور شخصیت های بزرگ سیاسی، حزبی، دینی و شیوخ عشایر برگزار شد که حاضران بر نقش ایران در حمایت از کشور های منطقه تأکید کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha