جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 885609
۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۹
معاون پژوهش حوزه علمیه فارس

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه استان فارس از تشکیل شورای پژوهش حوزه علمیه استان فارس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام علی حسین کراری، عصر امروز در حاشیه اجلاسیه معاونین پژوهش مدارس علمیه استان فارس که در مصلی نمازجمعه برگزار شد، اظهار داشت: پس از حضور حجت الاسلام والمسلمین استوار به عنوان مدیر جدید حوزه علمیه استان فارس این نخستین اجلاسیه معاونان پژوهش در استان است.

وی با بیان اینکه بیش از ۴۰ نفر از معاونان و رابطان پژوهش مدارس علمیه استان فارس در این اجلاسیه شرکت کرده اند، اضافه کرد: این اجلاسیه در راستای تبیین برنامه ها، هم افزایی، رفع ابهامات، ارائه گزارشات مدارس، تعیین چشم اندازها و افق های پژوهش برگزار شده است.

معاون پژوهش حوزه علمیه استان فارس از تشکیل شورای پژوهش حوزه استان خبر داد و تصریح کرد: تشکیل دبیر خانه فعالیت های هنری طلاب استان فارس نیز با تدوین اساس نامه به امضای مدیران حوزه های علمیه برادران، خواهران و مرکز خدمات رسیده است.

وی برنامه های سال جدید معاونت پژوهش حوزه علمیه استان فارس را مورد توجه قرار داد و گفت: راه اندازی کانون های علمی پژوهشی طلاب در مدارس استان، راه اندازی شعب انجمن های علمی ۱۹ گانه در استان و تشکیل شورای تخصصی کرسی های آزاد اندیشی از جمله برنامه هایی است که در سال آینده اجرا خواهد شد.

حجت الاسلام کراری در پایان از مشخص شدن برگزیدگان جشنواره علامه حلی در دوره ششم خبر داد و بیان کرد: نفرات برگزیده مشخص و به قم ارسال شده که امید است اختتامیه آن تا پایان سال برگزار شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha