پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
امضای تفاهم نامه مرکز خدمات و شرکت باسلام

حوزه/ جلسه مشترک اداره کل معیشت و توانمندسازی مرکز خدمات حوزه های علمیه و مسئولان شرکت باسلام به منظور امضای تفاهم‌نامه همکاری دو مجموعه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه ، حجت الاسلام والمسلمین علائیان،مدیرکل معیشت و توانمندسازی مرکز خدمات در این جلسه با بیان اینکه بحران‌های اقتصادی در کشورها زمانی برطرف می‌شود که تولیدکننده‌ها دسترسی راحت‌تری به بازار داشته باشند، گفت: استفاده از فضای مجازی بهترین و کم‌هزینه‌ترین روش برای عرضه محصولات است و می‌تواند نقش بسزایی در افزایش تولید و اشتغال‌زایی داشته باشد.

وی گفت: یکی از کارهای اساسی برای رفع مشکل اشتغال مخصوصاً در مناطق روستایی و محروم، استفاده از فروشگاه‌های مجازی عرضه محصولات است.

باسلام یک بازار اجتماعی آنلاین برای عرضه محصولات خانگی سنتی و محلی از سراسر ایران است. از طریق این بازار می‌توان محصولات تولیدکنندگان خانگی را به فروش رساند.
هر کس می‌تواند صاحب غرفه‌ای باشد و بعد از تکمیل اطلاعات لازم و ملاحظه شرایط فعالیت در این سایت به کسب و کار بپردازد.
طبق تفاهم‌نامه مرکز خدمات حوزه‌های علمیه با مجموعه باسلام، خانواده‌های طلاب می‌توانند پس از ایجاد غرفه به‌صورت رایگان در این سایت وارد عرصه بازار و فروش مجازی شوند که به زودی آیکون با سلام در سامانه سخا قابل دسترسی خواهد بود.

گفتنی است، "باسلام" یک بازار اینترنتی است که هزاران نفر از شهرها و روستاهای مختلف ایران در آنجا برای خودشان غرفه‌های مجازی دارند و محصولات‌ خانگی را عرضه کرده‌اند؛ از مواد غذایی خانگی گرفته تا صنایع‌دستی، پوشاک ، محصولات فرهنگی ،گل و گیاه و....... . طلاب نیز در باسلام غرفه دارند و محصولات‌شان را عرضه‌ کرده‌اند. شما هم می‌توانید در این بازار اگر محصولی تولید می‌کنید، عرضه کنید و بفروشید.
در حال حاضر بیش از 10 هزار نفر از سراسر ایران در باسلام غرفه دارند و بیش از 50 هزار محصول عرضه‌ کرده‌اند. محصولات سالم و طبیعی زیادی در باسلام پیدا می‌شود که در کمتر مغازه‌ای می‌توانید تهیه کنید. بسیاری از این محصولات، تولیدات خانگی هستند و استانداردهای کیفی در تولید آن‌ها رعایت می‌شود.

با باز کردن وب‌سایت باسلام، می‌توانید غرفه‌های مختلف را ببینید. هر غرفه متعلق به یک نفر است و محصولات او در غرفه نمایش داده می‌شوند. با وارد شدن به صفحه هر محصول، می‌توانید همه مشخصات آن را ببینید. اینکه وزن محصول چقدر است، از چه شهری ارسال می‌شود و چه کسی آن را تولید کرده است. و از همه مهم‌تر، «زمان آماده‌سازی» محصول را ببینید. در صفحه محصول حتی می‌توانید تجربه و نظرات خریداران قبلی را ببینید و بر اساس میزان رضایت آن‌ها از یک محصول، تصمیم به خرید آن بگیرید.

انتهای پیام/313/30

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha