جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سبحانی نیا

حوزه/ مدیر حوزه قزوین گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یکی از اساسی‌ترین نهادهای انقلابی با در هم آمیختن ولایت‌مداری، معنویت، دانش، آمادگی رزمی، تخصص و حفظ «روحیه انقلابی» توانسته قله های افتخار را یکی پس از دیگری فتح کند و این مهم بر کسی پوشیده نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی سبحانی نیا شامگاه شنبه 26 بهمن ماه، در جمع فرماندهان و کارکنان سپاه قزوین، در حسینیه ثارالله سپاه استان، با اشاره به جایگاه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: سپاه نقش  کلیدی و اثرگذار خود را در شکست و خنثی‌سازی توطئه‌ها و تهدیدات گوناگون دشمنان اسلام و ضد انقلاب به خوبی ایفا کرده و این جای قدردانی دارد.

وی اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یکی از اساسی‌ترین نهادهای انقلابی با در هم آمیختن ولایت‌مداری، معنویت، دانش، آمادگی رزمی، تخصص و حفظ «روحیه انقلابی» توانسته قله های افتخار را یکی پس از دیگری فتح کند و این مهم بر کسی پوشیده نیست.

مدیر حوزه قزوین خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراه دیگر نیروهای مسلح کشور، دژ مستحکم در برابر دشمنان اسلام و استکبار جهانی هستند و امنیت و استمرار انقلاب اسلامی در دستان توانمند پاسداران غیور و شجاع است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، بیان کرد: اگر می‌بینیم شهید سلیمانی مدارج عالی معنوی را طی کرده و به خلعت شهادت نائل می‌گردد، همه از ارتباط معنوی با خدای متعال است و کسی که این ارتباط را داشته باشد خدای متعال بهترین مصلحت را برای وی رقم خواهد زد.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا(س)، بیان کرد: باید همچون شهید حاج قاسم سلیمانی تمام فعالیت های روزمره  و عبادات خود را برای خدای متعال خالص کنیم؛ حضرت فاطمه زهرا(س) در این باره می فرماید «مَن أصعَدَ إلی اللّه ِ خالصَ عبادَتِهِ أهبَطَ اللّه ُ عزّوجلّ له أفضَلَ مَصلَحَتِهِ/ کسی که عبادت های خالصانه خود را به سوی خدا فرستد، پروردگار بزرگ برترین مصلحت را به سویش فرو خواهد فرستاد».

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا با تأکید بر ضرورت شرکت پرشور مردم در انتخابات و انتخاب نماینده اصلح، عنوان کرد: مردم انقلابی با حضور به موقع در صحنه‌های حساس به همه جهانیان اعلام کرده اند که پای آرمان های انقلاب و ولایت فقیه تا آخرین نفس ایستاده اند.

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: حضور گسترده و پرشور ملت ایران در انتخابات دوم اسفند مجلس شورای اسلامیمسئولیت مسئولان را چند برابر می کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha