جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
همتیان

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین همتیان در مدرسه خواهران کوثر قزوین: باید دشمن را شناخت و با سلاح ایمان و تبعیت از ولایت، توطئه های دشمنان را خنثی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمد همتیان ظهر امروز در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه خواهران کوثر قزوین، گفت: انقلاب اسلامی ثمره خون هزاران شهیدی است که برای ترویج اسلام ناب محمدی به فرمان امام خمینی(ره) گوش جان دادند و خون پاک و مطهرشان را تقدیم اسلام و انقلاب کردند.

وی افزود: برای رسیدن به قرب الی الله، پیروی از قرآن و اهل بیت(ع) نیاز است، قرآن امانتی است که به مسلمانان به ارث رسیده است و منظور از ارث یعنی مالی که بدون هیچ مشقت و زحمتی به دست آمده است، چرا که مشقت و سختی های این کتاب آسمانی را حضرت رسول(ص) و امام علی(ع) کشیده اند و ما وظیفه حفظ و صیانت از آن را داریم.

قائم مقام معاون تهذیب حوزه های علمیه با بیان این که اسلام دین کاملی است و عمل به آموزه های آن در دنیا و آخرت منجر به رستگاری پیروانش می شود، ادامه داد: افکار و اندیشه‌های انسان باید تابع قرآن کریم باشد، برای اینکه قرآن کریم ذکر خداوند رحمان است و انسان را مشمول رحمت خداوند می‌کند.

وی اهمیت دادن به مسأله دشمن شناسی در جامعه را ضروری دانست و بیان کرد: باید دشمن را شناخت و با سلاح ایمان و تبعیت از ولایت، توطئه های دشمنان را خنثی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین  همتیان عنوان کرد: دشمن همواره با توطئه‌های متفاوت وارد می‌شود و  آنها می‌دانند توان مقابله با مردم غیور ایران را ندارند، از این رو سعی می کنند از طریق نفوذ به اهداف خود دست پیدا کنند و بر همین اساس مقام معظم رهبری همواره بر مسأله بصیرت و بصیرت افزایی تأکید داشته‌اند.

وی ادامه داد: دشمن به خوبی می داند وجود ولایت فقیه در جامعه اسلامی همچون سد محکمی در برابر توطئه ها و دشمنی های آنها است.

استاد حوزه با تأکید بر بازتاب اربعین شهادت سردار سلیمانی در جهان، اظهار کرد: سردار سلیمانی  به خاطر عقیده و عمل خالصی که داشت خدای متعال محبتش را در دل جهانیان انداخت و امروز شاهد نصب تصویر این شهید والامقام در خیابانهای کشور ایتالیا و اقصی نقاط جهان هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha