جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام نقی باقری - شاهین دژ

حوزه / امام جمعه کبودرآهنگ گفت: تضمین آینده با انتخاب شایسته امروز رقم می خورد و لذا زمانی به یک مجلس ایده آل و در شأن این ملت خواهیم رسید که دارای مجلسی استکبارستیز، نترس، متخصص و انقلابی باشیم.

حجت الاسلام نقی باقری، امام جمعه کبودرآهنگ در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با بیان اینکه شرکت در انتخابات به معنای، انتخاب آینده جامعه است، اظهار داشت: حضور در انتخابات، و انتخاب فرد اصلح، آینده روشنی را برای مردم رقم خواهد زد.

وی افزود: تضمین آینده با انتخاب شایسته امروز رقم می خورد و لذا زمانی به یک مجلس ایده آل و در شأن این ملت خواهیم رسید که دارای مجلسی استکبارستیز، نترس، متخصص و انقلابی باشیم.

حجت الاسلام باقری با اشاره به اینکه حضرت آقا چندین سال است بر مسأله تولید تأکید دارند، گفت: حمایت از تولید و رونق اقتصادی، تنها با انتخاب صحیح و هوشیاری مردم رقم می خورد.

وی با بیان اینکه یک سوم قرآن مربوط به گذشتگان است، تا ما از سرنوشت آنها عبرت بگیریم، ابراز داشت: باید با درس گرفتن از گذشته، با حضور باشکوه در انتخابات پیش رو، بهترین انتخاب را انجام دهیم تا بتوانیم نفس راحتی از گرانی، تورم و برخی سخنان دو پهلو بکشیم.

این استاد حوزه بهترین زمان آشنایی با داوطلبان انتخابات را، در یک هفته زمان تبلیغات دانست و گفت: در عرض این یک هفته مشخص می شود آنها که به دنبال اسراف هستند، اگر فردا در مجلس حاضر شوند هم، به دنبال اسراف بیت المال خواهند بود.

وی تصریح کرد: آنهایی که دروغ می گویند، فردا هم با دروغ گویی چهارسالشان را تمام می کنند، بنابراین بهترین زمان سنجش کاندیداهای مجلس همین یک هفته مانده تا برگزاری انتخابات است.

امام جمعه کبودرآهنگ با تأکید بر اینکه مردم باید رفتار کاندیداهای مجلس را به درستی مورد ارزیابی قرار دهند، خاطرنشان کرد: کسانی که در این روزها دست به بی قانونی می زنند و در جواب نیز آن را به طرفداران خود نسبت می دهند، قطعا نمی توان انتظار رعایت قانون در دوره نمایندگی از آنها را داشت، چرا که می توانند از اعضای ستاد و طرفداران خود بخواهند که بر خلاف قانون عملی را مرتکب نشوند.

وی با تأکید بر نقش روحانیت در جامعه و انتخاب اصلح، اظهار داشت: روحانیت نیز در ایام وظیفه دارند تا با آگاه سازی و تبیین نماینده اصلح، مردم را به حضور پرشکوه در انتخابات تشویق کنند.

حجت الاسلام باقری با بیان اینکه حوزه علمیه و روحانیت نباید به صورت صریح وارد انتخابات شود و از کسی حمایت کند، گفت: همان طور که در زمان پیامبر کافران، تبلیغ پیامبر گرامی اسلام را نمی تابیدند، امروز نیز روحانیت از هجمه های دشمن نباید دلسرد شود و به وظیفه اصلی خود عمل کنند.

وی در پایان با تأکید بر اهمیت انتخابات مجلس شورای اسلامی، ابراز داشت: نماینده ایده آل مجلس ایده ال را رقم می زند و مجلس ایده آل نیز در نهایت زمینه ساز کشور ایده ال خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha